این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.موضوع : گزارش کارآموزی مدیریت شرکت خطوط لوله و مخابراتشرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایرانیکى از شرکتهاى فرعی و عمده شرکت ملّى پالایش و پخش فرآورده هاى نفتى ایران است. این شرکت با بهره گیری از تخصص و خدمات پنج هزار نفر نیروی انسانی عهده دار تامین نفت خام خوراک پالایشگاه های کشور از مبادی تولید داخل و کشورهای حوزه دریای خزر ( سوآپ ) و همچنین انتقال فرآورده های استحصالی از پالایشگاه ها و فرآورده های وارداتی از مبادی جنوب و شمال به انبارهای متصل به خطوط لوله در سطح کشور است.سیستم مخابرات مستقل صنعت نفت نیز زیر نظر این شرکت به منظور پشتیبانی و حصول اطمینان از عملیات انتقال پایدار و ایمن به موازات شبکه عظیم خطوط لوله در حال بهره برداری است.شرکت خطوط لوله و مخابرات فعالیت های خود را از طریق ۱۱ منطقه عملیاتی خوزستان، لرستان، مرکزی، تهران، شمال شرق، فارس، شمال غرب، اصفهان، غرب، جنوب شرق، و شمال به انجام می رساند.مدیریت خطوط لولهشرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با برخورداری از طولانی ترین شبکه خطوط لوله انتقال مواد نفتی در خاور میانه، نفت خام را از مبادی تولید و پایانه نکا دریافت و به پالایشگاه ها انتقال می دهد.از سوی دیگر بخش عمده فرآورده های نفتی از طریق خطوط لوله برای مصرف داخلی ارسال می شود.علاوه بر این بخشی از خوراک کارخانجات پتروشیمی به وسیله خطوط لوله تامین می شود.میزان کارکرد شرکت خطوط لوله و مخابرات بیش از ۵۳ میلیارد تن کیلومتر در سال است.این عملیات با بهره گیری از امکانات زیر انجام می پذیرد :حدود ۱۴۰۰۰ کیلومتر خطوط لوله ۴ تا ۳۶ اینچ۱۷۵ مرکز انتقال نفت، ایستگاه فشارشکن، تاسیسات انتهایی۱۶۳ دستگاه توربین۱۸۱ دستگاه الکتروموتور فشار قوی۳۰۰ ایستگاه حفاظت کاتدیک۱۳۵۰ هزار اسب بخار قدرت نصب شده در مراکز انتقال نفت و تاسیسات۲۹۹ دستگاه تلمبه های اصلی تقویت فشار۲۴ دستگاه توربو ژنراتورکارآموزی مدیریت شرکت خطوط لوله و مخابرات لرستانکارآموزی مدیریت شرکت خطوط لوله و مخابرات لرستاندانلود گزارش کارآموزی مدیریت شرکت خطوط لوله و مخابراتفهرست مطالبفصل اول: ۱آشنایی با مکان کارآموزی.. ۱شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران.. ۱مدیریت خطوط لوله.. ۲مدیریت مخابرات.. ۳توانمندی ها.. ۴فصل دوم: ۷بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز. ۷بازاریابی.. ۷مقدمه: ۹نیازها و انتظارات : ۱۱بازاریابی چندسطحی.. ۲۱مثالی از بازاریابی چندسطحی.. ۲۲سؤالات رایج.. ۲۲آیا شرکتهای بازاریابی چندسطحی، برای پرداخت پورسانت مجبورند محصولاتشان راگرانتر بفروشند؟.. ۲۲دلیل گرایش به این نوع بازاریابیها چیست؟.. ۲۳چرا این نوع بازاریابی کلاهبرداری است؟.. ۲۳آیا بازدهی این نوع بازاریابی از بازاریابی معمولی بیشتر نیست؟ ۲۳این نوع بازاریابی از نظر قانونی در جهان چه وضعی دارد؟.. ۲۴استراتژی توسعه بازاریابی و بازاریابی ترکیبی.. ۲۷واکنش نسبت به تغییرات قیمت.. ۳۱سیاست عمومی و قیمت گذاری.. ۳۴قیمت گذاری در بین سطوح کانال.. ۳۵قیمت گذاری در طول سطوح کانال.. ۳۹توقف: مرور مفاهیم.. ۴۲عوامل خارجی بر روی تصمیمات قیمت گذاری که شامل ماهیت بازار و تقاضا می باشد تاثیر می گذارد؛.. ۴۳مقایسه سه روش کلی برای تنظیم قیمتها.. ۴۵۳- توصیف استراتژیهای قیمت گذاری برای قیمت گذاری تقلیدی و محصولات جدید: ۴۵۴- توضیح اینکه چگونه شرکتها مجموعه ای از قیمتها پیدا می کنند و سود کل ترکیب محصول را افزایش می دهد۴۶جهت یابی اصطلاحات کلیدی ۴۹چک کردن مفاهیم.. ۵۰پاسخ سوالات:.. ۵۲بحث در مورد مسائل.. ۵۳توضیح.. ۵۳کسب مهارت در بازاریابی.. ۵۴پیمودن شبکه.. ۵۵برای بحث.. ۵۷تفکر کاربردی.. ۵۸کاربردهای نقشه بازیابی.. ۵۸تفکر مانند یک مدیر بازاریابی..کانالهای بازاریابی و تهیه مدیریت زنجیره ای..نقشه مسیر:..مرور مفاهیم..ماهیت توزیع کانال..توزیع وظایف کانال..تعداد سطوح کانال..سازمان و رفتار کانال..رفتار کانال..تضاد عمومی..سیستمهای بازاریابی عمودی..vms صنفی..vms قراردادی..سیستمهای بازاریابی افقی..فصل سوم:نتیجه گیری و پیشنهادات
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.موضوع : گزارش کارآموزی شرکت لبنیات پاستوریزه پاک پیآشنایی با مکان کارآموزیشرکت لبنیات پاستوریزه پاک پیتولیدات :انواع شیر ( استریلیزه – پاستوریزه ) -انواع ماست در بسته بندی مختلف – انواع خامه -انواع کشک – انواع دوغ – انواع پنیر .تعداد افراد شاغل:در این شرکت ۲۳۰ نفر در حال حاضر مشغول بکار می باشنداستاندارد ها -گواهینامه ها :الف) استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001-2000 از موسسه لویدز انگلستانب) استاندارد ایمنی و بهداشت مواد غذایی HACCPاز موسسه لویدز انگلستانج) استانداردهای کیفیت محصول جهت کلیه محصولات ISIRIاز موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایراند) پروانه واحد تحقیق و توسعه R&Dاز وزارت صنایع ایران .صادرات این شرکت:به کشورهای عراق-کانادا-امارت می باشد .فصل دوم :بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزبازاریابیدر متون مدیریتی، بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده است، که فرایندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل میکند. ماهیت بازاریابی صنعتی را میتوان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق میبخشد.این نوع بازاریابی در مقایسه با بازاریابی مصرفی تفاوتهایی دارد که اینگونه میتوان بدان اشاره کرد. اول اینکه گرچه در بازاریابی صنعتی همانند بازاریابی کالاهای مصرفی، نیاز به شناخت بازارهای هدف و تشخیص نیاز این بازارها و طراحی محصولات و خدمات مناسب برای تامین خواستههای بازار وجود دارد، ولی باید توجه کرد که در مقایسه با بازاریابی مصرفی، بازاریابی صنعتی در حوزه مدیریت عالی قرار دارد.در بازاریابی صنعتی نقش خصوصیات و ویژگیهای محصول خیلی مهم و حیاتی است و عرضه کنندگانی که خصوصیات مورد نظر مشتریان را تامین نکنند مورد انتخاب قرار نخواهند گرفت. در مقایسه با بازاریابی مصرفی، قیمت در بازاریابی صنعتی نقش جداگانهای دارد. در بعضی موارد مشتریان صنعتی حاضرند قیمت بیشتری دهند ولی در عوض از تحویل به موقع و کیفیت محصولات خدمات اطمینان حاصل کنند و حتی در موارد دیگری مثل مناقصههای خرید نقش قیمت پراهمیتتر میشود. در بازاریابی صنعتی، بازاریاب باید به این نکته واقف باشد که تقاضای کالاهای صنعتی از تقاضای مصرف کننده نهایی ناشی میشود، یعنی تقاضا برای یک محصول بستگی به نحوه استفاده از آن در ارتباط با محصولات دیگر دارد. گاهی بازاریاب صنعتی سعی میکند با تبلیغات، تقاضای مشتری نهایی را تحریک کند تا تقاضا برای کالاهای صنعتی خودرا افزایش دهد.مقدمه:بازار یابی در کسب و کار امروز یک امر ضروری است ودر مو قعیت ساز مانها نقش اساسی ایفا می کند.بازاریابی به فروش از طریق ویزیتوری یا تهیه آگهی های تبلیغاتی محدود نمی شود و مفهوم بسیار جامع تری دارد و به همین دلیل گفته می شود تفکر بازار یابی باید در کلیه ی بخش ها و فرایند های سازمانی نفوذ کند و مورد توجه قرار گیرد.خلق نام تجاری مناسب ، تبلیغات مناسب ، توجه به تغیر دائم در نیازها ودر نهایت بهره گیری ازفناوری روز از الزامات اساسی است. بازاریابی نتیجه ناگزیرو دوری ناپذیر وضروری سرمایه داری است.البته این بدان معنا نیست که بازاریابی تنها به کشورهای دارای نظام سرمایه داری محدود می شود ، تکنیک های بازاریابی در تمام نظامهای سیاسی و بسیاری از جنبه های زندگی کاربرد دارد.بازار یابی :بازاریابی اثر بخش به عـنوان ساختن چیـزی که بتواند بفروشد و نه فروش آنچه که می توانید بسازید تعبیـر می شود.سازمانهایی که آنجه را که تولید می کنند می فروشند محصول مدار هستند یعنی ابتدا محصول را تولید می کنند و سپس بـرای محصولات خود به دنـبـال مـشـتـری هـسـتـنـد و به بازار یابی بعـنوان وسـیله ای برای ترغیب مشتـریان به خـریــد می نگرند. موفق ترین سازمانها آنهایی هستند که آنجه را که می توانند بفروشند تولید می کنند ، آنها مشتری مدار هستند یعنی در پاسخ به نیازهای مشتری محصولات و خدمات خود را عـرضه می کنند.در نتیجه بازاریابی را می توان ، به عنوان فعالیتی لازم برای تطبیق کالاها با نیازها و خواسته های بازار تعریف کرد و بازاریابی فعالیت هایی چون برنامه ریزی و قیمت گذاری و توزیع تبلیغات و معرفی محصولات را شامل می شود.کارآموزی شرکت لبنیات پاستوریزه پاک پیکارآموزی مدیریتفهرست مطالبفصل اول : ۱آشنایی با مکان کارآموزی.. ۱فصل دوم : ۳بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز. ۴بازاریابی.. ۴مقدمه:. ۵نیازها و انتظارات :. ۸بازاریابی چندسطحی.. ۱۸مثالی از بازاریابی چندسطحی.. ۱۸سؤالات رایج.. ۱۹آیا شرکتهای بازاریابی چندسطحی، برای پرداخت پورسانت مجبورند محصولاتشان را گرانتر بفروشند؟۱۹دلیل گرایش به این نوع بازاریابیها چیست؟.. ۱۹چرا این نوع بازاریابی کلاهبرداری است؟.. ۲۰آیا بازدهی این نوع بازاریابی از بازاریابی معمولی بیشتر نیست؟ ۲۰این نوع بازاریابی از نظر قانونی در جهان چه وضعی دارد؟.. ۲۱استراتژی توسعه بازاریابی و بازاریابی ترکیبی.. ۲۳واکنش نسبت به تغییرات قیمت.. ۲۷سیاست عمومی و قیمت گذاری.. ۳۱قیمت گذاری در بین سطوح کانال.. ۳۲قیمت گذاری در طول سطوح کانال.. ۳۶توقف: مرور مفاهیم.. ۳۹مقایسه سه روش کلی برای تنظیم قیمتها.. ۴۱۳- توصیف استراتژیهای قیمت گذاری برای قیمت گذاری تقلیدی و محصولات جدیدجهت یابی اصطلاحات کلیدی.. ۴۵چک کردن مفاهیم.. ۴۶بحث در مورد مسائل.. ۴۸کسب مهارت در بازاریابی.. ۵۰پیمودن شبکه.. ۵۱تفکر کاربردی.. ۵۳کاربردهای نقشه بازیابی..تفکر مانند یک مدیر بازاریابی..کانالهای بازاریابی و تهیه مدیریت زنجیره ای..نقشه مسیر:..مرور مفاهیم..توزیع وظایف کانال..تعداد سطوح کانال..سازمان و رفتار کانال..رفتار کانال..تضاد عمومی..سیستمهای بازاریابی عمودی..vms صنفی..vms قراردادی..سیستمهای بازاریابی افقیفصل سوم :نتیجه گیری و پیشنهادات
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.موضوع : گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHPفهرست مطالبفصل اول:آشنایی با محل کارآموزی1فصل دوم: آشنایی با زبان PHP61-2:مقدمه72-2: برتریها و نقاط قوت PHP93-2: شما به چه چیزی احتیاج دارید؟114-2: PHP و فرم های HTML135-2: ساختار های کنترلی186-2: ایجاد توابع267-2: پایگاه های داده338-2: ایجاد برنامه های کاربردی وب48فصل سوم: آزمون آموخته ها، نتایج و پیشنهادات641-3: برنامه تغییر سایز عکس652-3: برنامه ثبت نام کاربر673-3: برنامه login و logout764-3: برنامه چک کردن و عوض کردن رمز عبور79فرم خلاصه اطلاعات کارآموزی82گزارش پیشرفت کارآموزی شماره یک83گزارش پیشرفت کارآموزی شماره دو84گزارش پیشرفت کارآموزی شماره سه85فرم پایان دوره کارآموزی86برنامه نویسی تحت وب با PHPدانلود گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP