دانلود پروژه گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود پروژه گزارش کارآموزی گزارش کارورزی

دانلود پروژه گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود پروژه گزارش کارآموزی گزارش کارورزی

گزارش کارآموزی عمران

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد.

موضوع : گزارش کارآموزی عمران

اصولاً پی کنی به 2 دلیل انجام می شود دسترسی به زمین بکر  با توجه به اینکه کلیه بار ساختمان بوسیله دیوارها یا ستون ها به زمین منتقل می شود  در نتیجه ساختمان باید روی زمینی که قابل اعتماد بوده و قابلیت تحمل بار ساختمان را داشته باشد بنا گردد برای محافظت پایه ساختمان  در این مورد حتی در بهترین زمین ها نیز باید حداقل پی هایی به عمق 40 تا 50 سانتیمتر حفر کنیم ابعاد پی عرض و طول و عمق پی ها کاملاً به وزن ساختمان و قدرت تحمل خاک محل ساختمان بستگی دارند پس از تکمیل برداشت خاک و تکمیل شدن ابعاد پی ها و شناژها  اقدام به بتن ریزی در کف پی به ارتفاع 10cm می نماییم  به این بتن اصطلاحاً بتن مگر می گویند  بتن مگر به ما کمک می کند که سطحی صاف داشته باشیم و اینکه بتن اصلی ما با خاک مخلوط نشود عمق پی های نواری در زمین های خوب حداقل عمق پی های نواری در حدود 50cm می باشد و اگر در این عمق به زمین بکر نرسیده باشیم باید عمق پی را تا زمین بکر ادامه داد و یا از روش های دیگر مثل شمع کوبی استفاده نمود
عرض پی ها معمولاً عرض پی قدری بزرگتر از عرض دیوار روی آن ساخته می شود  زیرا اولاً همیشه فشار وارده و سطح تحت فشار با هم نسبت معکوس دارند  در ثانی فرض بر این است که بار وارده بوسیله دیوار یا ستون به پی  با زاویه 45 درجه منتقل می گردد  بدین جهت عرض پی از عرض دیوار بزرگتر می باشد لایه های پی نواری لایه های پی سازی در پی های نواری به ترتیب از پایین به بالا عبارتند از شفته ریزی پی های نواری در ساختمان های آجری دو یا سه طبقه معمولاً با شفته پر می شوند  شفته مخلوطی است از خاک مناسب و آهک شکفته و آب
خاک مناسب برای شفته خاکی است که قطر دانه های تشکیل دهنده آن از لحاظ بزرگی و کوچکی متفاوت بوده بطوریکه دانه های ریز تر  فضای خالی بین دانه های درشت تر را پر نموده و در نتیجه جسم متراکم و توپری بدست می آید آهک جسمی است سفید رنگ از پختن سنگ آهک یا کربنات کلسیم به فرمول coco3 در حرارت 800 تا 1400 درجه سانتی گراد بدست می آید  به سنگ آهکی پخته می گویند که تمام coco3 به cao و co2 تبدیل گشته و co2 به صورت گاز از محیط خارج شده باشد
آهک شکفته آهک زنده cao میل ترکیب شدیدی با آب دارد و در اثر مجاورت با آب تبدیل به آهک شکفته گشته و آهک مرده و یا آهک آبدیده می گردد شدت حرارت به قدری است که مقداری از آب مصرفی را بخار می کند و مقداری از سنگ آهک که کاملاً پخته شده باشد را به آهک زنده تبدیل می نماید شدت حرارت به قدری است که مقداری از آب مصرفی را بخار می کند و مقداری از سنگ آهک که کاملاً پخته شده باشد را به آهک زنده تبدیل می نماید
کارآموزی عمران

فهرست مطالب

مقدمه
آشنایی با محل کارورزى
بازدید زمین و آماده سازى
پیاده کردن نقشه
خاکبرداری
ابعاد پی
عمق پی های نواری
عرض پی ها
لایه های پی نواری
شفته ریزی
خاک مناسب
آهک
آهک شکفته
آب
کرسی چینی
شناژ
آرماتور بندی
بتن
قشر ماسه سیمان زیر و روی قیر گونی
ایزولاسیون  عایق رطوبتی
ملات ماسه سیمان برای پوشش روی قیر و گونی
دیوار



دانلود فایل

گزارش کارآموزی عمران احداث ساختمان مسکونی

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی عمران احداث ساختمان مسکونی

اجرای کـارهـای ساختمانی شـامـل مراحـل متعددی است که ضمن آن افراد با ماشین آلات ساختمانی، ابزار و مصالح گوناگون سروکار دارند . این روابط ویژگی ها امکان وقـوع حوادث را بـرای نیروی انسـانی را افـزایش می دهـنـد . محـافظت از افراد انسانی در قبال حوادث نـاشـی از کـار از اهمیت ویژه ای برخوردار اسـت . از این رو بـاید ابـزار و ماشین آلات بـه طور مستمر مورد بازرسی کامل قرار گـرفـتـه و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود . در بکار گیری ماشین ها نیز باید از افراد با تجربه استفاده شود . برای تامین ایمنی کارگاه هـای ساختمانی بـاید همه ی کـارهـا بـا دقت و برنامه ریزی دقیق انجام گیرند. در ضمن باید دقت داشته باشیم و کـه هنگام کار یا تخلیه ی مصالح مزاحمتی برای همسایگان و سایرین ایجاد نشود. همچنین از انجام کارهای پر سر و صدا در شب خودداری شود . در صورتی که لازم است کاری در شب انجام شود باید قبلاً اجازه ی شهرداری و مقامات مسئول کسب شـود

گزارش کارآموزی عمران خاک برداری ، اجرای فنداسیون ، نصب صفحات زیر ستون
دانلود گزارش کارآموزی عمران احداث ساختمان مسکونی
خاک برداری ، اجرای فنداسیون ، نصب صفحات زیر ستون ، ساخت تیر و ستون ، برپایی اسکلت فلزی ، اجرای سقف ساختمان با تیرچه و بلوک


فـهـرسـت مـطـالـب

مقدمه

آشنایی کلی با مکان کارآموزی

گودبرداری

پیاده کردن نقشه

بتون مگر

قالب بندی فونداسیون و شمع بندی

آرماتوربندی

علت استفاده و فولاد و میل گرد در ساختمان ها و پی

نحوه آرماتوربندی

خم کردن آرماتور

بتون ریزی فونداسیون

مخلوط کردن بتون

نحوه درست کردن ستون های فلزی اتصال ستون ها به فونداسیون

تراز کردن ستون های عمودی با ستون های افقی

ساخت تیرچه طبقات سقف

این گزارش کارآموزش شامل 70 صفحه می باشد

گزارش کارآموزی سیستم لیزینگ خودرو

این گزارش کارآموزی بصورت Word و قابل ویرایش است هچنین اماده پرینت می باشد


تاریخچه لیزینگ در ایران : اولین مؤسسه لیزینگ ایران در تاریخ 21/04/1354 ‏‏(ژوئیه 1975)‌ با مشارکت بانک اعتبارات ایران، شرکت ‏اسلیبای انترناسیونال (فرانسوی)‌ و بخش خصوصی با نام ‏‏’شرکت لیزینگ ایران’ تأسیس یافت‏ دومین مؤسسه لیزینگ در تاریخ 16/03/1356 (ژوئن ‏‏1977)‌ با مشارکت بانکهای توسعه صنعتی و معدنی ‏ایران، ایرانشهر، کار، ساختمان، توسعه کشاورزی ‏و سوسیته ژنرال (فرانسوی)‌ با نام ‘شرکت آریا ‏لیزینگ’ تأسیس گردید. این مؤسسات تا پیروزی ‏انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 فعالیتی ‏نداشتند و بعد از اجرای قانون ملی شدن بانکها، ‏نظیر سایر شرکتهای وابسته به بانکها تحت تأثیر ‏سیاستگزاری های مربوط به ملی شدن و ادغام ‏بانکها قرار گرفتند. بدین ترتیب شرکتها و ‏مؤسسات تابعه بانکها از جمله دو شرکت لیزینگ ‏ایران (متعلق به بانک تجارت) و شرکت آریا لیزینگ ‏‏(متعلق به بانک صنعت و معدن که بعدها به ‘پی ‏خرید’ تغییر نام داد)‌ نیز مشمول بازنگری عملیات ‏و چگونگی تطبیق فعالیت آنها با موازین شرع در ‏قانون عملیات بانکی بدون ربا که یکی از ‏ابزارهای اعتباری آن ‘اجاره بشرط تملیک’ تعیین ‏گردیده بود،‌ میتوانست عملیات لیزینگ را در کشور ‏توسعه و عوامل شکوفایی و فرهنگ سازی آنرا فراهم ‏آورد،‌ لیکن بدلیل ناشناخته و جدید بودن این ‏صنعت،‌ نظام دولتی سیستم بانکی، شرایط جنگ، تحریم و ‏عدم ارتباط مستقیم و مؤثر با سازمانهای لیزینگ ‏جهانی (از جمله ‏ IFC ‏ )‌و بطور کلی توسعه نیافتگی ‏نظام اقتصادی و مدیریت دولتی حاکم بر آن و نیز ‏عدم بستر مناسب ناشی از اقتصاد مبتنی بر عرضه و ‏تقاضا،‌ نقش و جایگاه این صنعت بنحوی شناخته ‏نشد

فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه

لیزینگ چیست

تکنولو‍‍ژی SQL

فصل دوم

نیازمندیها

شرح عملکرد فرم ها

فصل سوم

شرح با بانک اطلاعاتی

مدل رابطه ای ERD

منابع



دانلود گزارش کارآموزی سیستم لیزینگ خودرو


دانلود فایل

کارآموزی قسمت های مختلف خطوط در حال کار مترو در تهران

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

موضوع : گزارش کارآموزی قسمت های مختلف خطوط درحال کار مترو تهران

امروزه صنعت حمل و نقل ریلی به علت مقرون به صرفه بودن و آلایندگی کمتر محیط زیست به عنوان یکی از راهکارهای اساسی برای جابجایی و انتقال بار و مسافر در دنیا به شمار می رود. در این میان علی رغم پیشرفت فنی و تکنولوژیکی و به وجود آمدن خطوط مغناطیسی ، خطوط ریلی به خاطر اقتصادی و سهل الوصول بودن و همچنین قابلیت اجرای آسان نسبت به انواع دیگر همواره مد نظر قرار گرفته است.از دیگر دلایل گرایش به این سیستم ایمنی بالای بار و مسافر می باشد.
پیش از اینکه یک فضای زیر زمینی در دل سنگ ایجاد گردد در هر نقطه از این مقطع به حالت بکر و دست نخورده در حال تعادل می‌باشد . هنگامی که یک فضای زیر زمینی مانند یک تونل در داخل توده ی سنگ حفر می‌شود لایه توده سنگهای همجوار آن تونل دیگر به حالت اولیه نخواهد بود زیرا :
۱- سنگهای سقف تونل تکیه گاه زیرین خود را از دست داده‌اند .
۲- سنگهای تحتانی (‌کف تونل ) دیگر تحت بار داده از بالا قرار نخواهند داشت و بنابراین در سنگهای محیطی تمایل به تغییر شکل به سمت داخل پیدا خواهد شد و زمان ریزش سنگها یعنی زمان ایستایی به خواص سنگ و شرایط محلی دارد .
نگهداری عبارت از عملی است که رفتار توده ی سنگ را در انتقال از یک حالت تعادلی به حالت تعادلی دیگر مورد مطالعه قرار می‌دهد . این علم زمینه لازم برای طراحی اقتصادی و ایمنی سیستم نگهداری به منظور جلوگیری از ریزش یا گسیختگی سقف – کف و یا دیواره‌های جانبی را فراهم می آورد . ساده‌ترین راه برای حفظ تعادل اولیه ساختمان عبارت است از قرار دادن یک وسیله‌ی نگهداری محکم بلافاصله بعد از حفاری به نحوی که امکان هر گونه تغییر شکل از سنگهای جانبی سلب گردد.
 از سوی دیگر می‌توان وسایل نگهداری قابل انعطاف که در برابر تغییر شکل سنگهای جانبی مقاومت نشان نداده ‌و امکان جابجایی را به طور مداوم فراهم می‌کنند به کار گرفت .
ما بین این دو حد انواع بیشماری از سیستم‌های نگهداری وجود دارد که هر کدام یک حالت جدید تعادلی برای سیستم ایجاد می‌کند . بنابراین مسئله سیستم نگهداری عبارت خواهد بود از :”تعیین بهترین روش سیستم نگهداری از نظر ایمنی و اقتصادی”
شرایط زمین از نظر زمین شناسان روابط عملی و اجرایی تونل روش ساخت و نوع پوشش تونل را تعیین می‌کند . طراحی باید مطمئن‌ترین و ایمنی‌ترین پوشش تونل با هزینه کمتر برای نگهداری و بیشترین دوام را انتخاب کند .
 در این مجموعه سعی شده است تا با قسمتهای مختلف خطوط در حال کار مترو که در آینده‌ای نزدیک به پایان می‌رسد آشنا شویم .
در این دوره سعی بر آن بوده است تا در کنار آشنایی با فعالیتهای بخش پشتیبانی و نگهداری خطوط مترو، با توجه به اهمیت جلوگیری از کاهش ضریب ایمنی مجموعه خطوط پر سرعت و پرتردد به بررسی روشهای علمی و عملی جهت کنترل عوامل تخریبی در روسازی پرداخته شود

کارآموزی قسمتهای مختلف خطوط در حال کار مترو در تهران
دانلود گزارش کارآموزی قسمت های مختلف خطوط درحال کار مترو


فهرست مطالب

فصل اول: آشنایی با مکان کارآموزی ۷
۱-۱ جغرافیا ۹
۱-۱-۲: مکان شهر تهران ۱۰
۱-۱-۳: تهران و آب و هوای آن : ۱۰
۱-۱-۴: توپوگرافی پهنه‌ی تهران : ۱۱
۱-۱-۵ : جریان اقلیمی در فضای تهران ۱۳
۱-۱-۶ : مناطق مسکونی ۱۴
۱-۱-۷ : راههای ارتباطی ۱۵
۱-۱-۸: صنعت ۱۵
۱-۱-۹ : کشاورزی ۱۵
۱-۱-۱۰: رودخانه‌ها ۱۶
۱-۲) زمین شناسی : ۱۶
۱-۲-۱: موقعیت زمین شناسی تهران ۱۶
۱-۲-۲: موقعیت تکتونیکی تهران ۱۷
۱-۲-۳: زمین شناسی گستره‌ی تهران ۱۸
الف )‌سازند آبرفتی هزار دره ۱۸
ب) سازند آبرفتی ناهمگن شمال تهران ۲۰
ج) سازند آبرفتی تهران ۲۱
۱-۳- دلایل ساخت مترو ۲۲
۱-۴) تاریخچه‌ی احداث مترو درجهان ۲۳
۱-۵) تاریخچه متروی تهران ۲۴
۱-۶) تفاوت‌های مترو ی تهران با متروی کرج ۲۷
۱-۷) کلیاتی در مورد متروی تهران ۲۸
۱-۸) تاسیسات مکان کارآموزی ۲۹

فصل دوم: ارزیابی بخش‌های مرتبط با رشته‌ی علمی کارآموزی ۳۰
۲-۱)ایمنی ۳۱
اقدامات پیشگیرانه ۳۱
۲-۲) تهویه ۳۲
۲-۳) سیستم نگهداری : ۳۳
۲-۴) روشهای حفاری تونل‌؛ ۳۴
۲-۵) آبکشی ۳۵
۲-۶) سیستم روشنایی ؛ ۳۶
۲-۷) هوای فشرده ۳۷
۲-۸) ژئوتکنیک ۳۷
۲-۸-۱: بررسی‌های زمین شناسی ۳۷
۲-۸-۲: بررسی های ژئوتکنیکی : ۳۸
۲-۸-۳:بررسی‌های نقشه برداری ۳۹
۲-۹ روشهای حفاری تونل توسط TBM 43
2-9-1: مفاهیم اساسی در خصوص ماشین حفاری TBM و ماشین پشتیبان SM: 43
2-9-2: انواع ماشین‌های سپردار : ۴۷
۲-۹-۳: محیط پیرامون پروژه : ۴۹
۲-۹-۴ کارکرد TBM و طبقه بندی توده سنگ ؛ ۵۱
۲-۹-۵) استفاده از ماشین حفار شیلد ؛‌ ۵۲
۲-۹-۶ ) استفاده از روش اتریشی : ۵۲
۲-۹-۷) ماشین حفار Zokor 53
2-10 مدیریت پشتیبانی و نگهداری خطوط ۵۶
۲-۱۰-۱) مدیریت پشتیبانی و نگهداری خطوط ۵۷
مدیریت پشتیبانی و نگهداری خطوط ۵۸
مدیریت پشتیبانی و نگهداری خطوط ۶۰
۲-۱۰-۳)آشنایی با نحوه و روند برآورد میزان هزینه تعمیر و نگهداری خطوط ریلی (متروی تهران) ۶۴
ضرایب پیمان: ۶۵
دستگاه نظارت : ۶۶
۲-۱۰- ۴) خدمات تعمیر ونگهداری شبکه خطوط و سوزن ها : ۶۷
تعهدات پیمانکار ۶۸
شرح خدمات فنی پیمانکار ۶۸
بخشی از تعهدات کارفرما ۶۹
شرح خدمات دستگاه نظارت ۶۹
خدمات بازرسی فنی خطوط و سوزن ۷۰
خدمات تعمیرات و نگهداری شبکه خطوط و سوزن ۷۰
برنامه بازرسی خطوط ۷۸
برنامه بازرسی نقاط تلاقی ۷۹
روغن کاری سوزن ها ۸۱
نقاط تلاقی خطوط – گزارش بازرسی ۸۱
۲-۱۰-۶) نمونه ای ازنمودار فعالیت چندگانه(MAC) 83
انواع روش های حفاری تونل متروی تهران : ۹۰
موقعیت گریس پمپهای داخل تونل : ۹۰
۲- ۱۱ معرفی ماشین آلات وتعمیرونگهداری خطوط ریلی ۹۱
دستگاه اندازه گیر خط ۹۳
۲-۱۱-۲) دستگاه اندازه گیر خط مدل EM 50 94
2-11-3) ماشین زیرکوب مدل ۰۸ – ۱۶ SPLIT HEAD 102
2-11-4) ماشین رگلاتور بالاست مدل PBR 400U – RS 110
2-12) بررسی انواع روشهای عملی جهت جلوگیری از سایش در قوس های تنگ ۱۱۵

فصل سوم آزمون ‌آموخته‌ها ،‌نتایج و منابع ۱۱۸
۳-۱) آزمون آموخته‌ها : ۱۱۹
۳-۲) نتیجه گیری و پیشنهادات : ۱۲۰
فهرست منابع: ۱۲۲
شکل ماشین آلات ۱۲۳


دانلود فایل

گزارش کارآموزی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران


موضوع : گزارش کارآموزی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران

توضیح: این فایل به صورت ورد و آماده پرینت می باشد.

پروژه مالی حسابداری انبارهای فنی هواپیمایی
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران « هما » در پنجم اسفند ماه سال 1340 هجری شمسی به منظور حمل و نقل مسافر و بار و مرسولات پستی در داخل وخارج کشور و انجام امور مربوط به هواپیمایی بازرگانی تاسیس گردید . این شرکت دارای قانون تاسیس و اساسنامه مستقل است که شمول قانون بر آن مستلزم ذکر نام است.
 سهام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران متعلق به دولت با نام و غیر قابل انتقال می‌باشد . در آخرین ساختار که در سالهای بعد از انقلاب اسلامی برای هما تصویب شد مجمع عمومی هما متشکل از وزیر راه و ترابری / وزیر اقتصاد ودارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه مشخص گردید که در راس مجمع عمومی وزیر راه و ترابری قرار دارد . در کلیه کشورهای جهان بهره‌برداری هوائی بازرگانی توسط موسسات حمل و نقل هوائی انجام می‌گیرد . شرکتهای هواپیمایی به منظور ایجاد هماهنگی‌های نزدیک با یکدیگر در سال 1919 میلادی انجمن یاتا را در شهر لاهه هلند تشکیل دادند . اعضاء ایکائو دولتها هستند . در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قسمتهای خرید / دریافت / انبار / از قسمتهای حیاتی شرکت محسوب می‌شوند که اینجانب در طرح ارائه شده اقدامات واحد حسابداری انبارهای فنی و فعالیت انبارهای فنی را شرح داده‌ام .
 موضوع : درخواست اقلام انباری - اقلام تعمیری
دسترسی سریع به قطعات فنی از جمله مهمترین نیازهای قسمت مهندسی و تعمیرات در آماده نگاهداشتن و تعمیر ناوگان‌ « هما » می‌باشد برای انجام این مهم قسمت پشتیبانی کننده (‌تدارکات ) با توجه به برنامه‌ریزی‌های قسمت مهندسی و تعمیرات اقدام به خرید و نگاهداری قطعات مورد نیاز می‌نماید .
 عمر مفید قسمتی از این قطعات با درخواست از انبار و نصب بر روی قطعه بزرگتر و یا هواپیما آغاز و پس از باز شدن قطعه از روی قطعه‌ مادر و یا هواپیما (‌بعلت آسیب‌دیدگی و از کار افتادگی ) خاتمه می‌یابد . در هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران از این قطعات بعنوان قطعات مصرفی یاد شده و پس از صدور از انبار ارزش متوسط قطعه خارج شده از ارزش دارائیهای انبار کسر و به حساب هزینه تعمیرات منظور می‌گردد.
 قطعات مصرفی از نقطه نظر سیستم پشتیبانی « هما‌» دارای شماره سریال خاص برای هر قطعه نمی‌باشند و اگر چه کمپانی سازنده اقدام به ثبت شماره سریال بر روی هر قطعه نماید ، این شماره سریال ملاک شناسائی و وجه افتراق بین قطعات نظیر نمی‌باشد . عامل شناسائی این قطعات در هنگام سفارش خرید شماره فنی کارخانه سازنده هواپیما و یا شماره‌های فنی ارائه شده از سوی سازندگان اصلی قطعات و یا تولید کنندگانی که مجوز ساخت قطعه را از سازندگان اصلی دریافت نموده‌اند می باشد در سیستم پشتیبانی « هما » ملاک شناسائی قطعات مصرفی شماره فنی قطعه بهمراه شماره فنی داخلی می‌باشد و کارتهای کنترل موجودی در مقابل شماره‌های فنی داخلی کلیه شماره‌های فنی قطعات جایگزین را که در انبارهای « هما » وجود دارند معرفی می‌نماید .

دانلود گزارش کارآموزی هواپیمای ایران فعالیت و حسابداری انبارها


فهرست مطالب
مقدمه 1

درخواست اقلام انباری – اقلام تعمیری 2

مراحل تحویل و تحول قطعه تعمیری 6

عملیات انبار قطعات تعمیری در ارسال قطعه 8

عملیات واحد برنامه‌ریزی کارگاه‌ها 10

 اقدامات انبار قطعات تعمیری در زمان دریافت قطعه تعمیر شده 11

بازگشت قطعات تعمیر نشده به انبار 12

 اقدامات واحدها در رابطه با ارسال قطعات تعمیری به خارج 12

دریافت قطعه از تعمیر 16

اقدامات پس از تحویل قطعه به انبار 21

 پیدایش قطعه مفقودی 22

نحوه درخواست اقلام مصرفی از انبار 24

نحوه تحویل اقلام مصرفی از انبار25

 سفارش اقلام انباری و خارج کردن اقلام مصرف شده از حسابهای دارائی‌ هما 26

چگونگی تامین قطعات مورد نیاز قسمت مهندسی و تعمیرات که در انبار موجود نمی‌باشد 28

دستور‌العمل استفاده از فرم scrap memo33

شرح فرم scrap38

شرح نمودار گردش فرم scrap memo41

اقدامات واحد قطعات تعمیری در رابطه با تعمیری‌ کلی هواپیما 42

اشکالات در ارسال قطعات و اقدامات انبار تعمیری 43

خروج قطعه از انبار برای فروش و یا امانت 46

 ارسال قطعات مصرفی برای تعمیر 48

فعالیت واحد امور ایستگاه‌ها 50

اقدامات واحد پیگیری قطعات تحت تعمیر 54

اقدامات واحد حسابداری انبارها 56

منابع و ماخذ