این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشدموضوع : گزارش کارآموزی مرکز مخابرات دیجیتال سلماندانشجویان در پایان هر دوره تحصیلی احتیاج به گذراندن یک دوره کارآموزی جهت آشنایی بیشتر با نحوه کار وهمچنین آموزش آموخته های تئوری خود دارندکارآموزی در نحوه یادگیری تاثیر بسیاری دارد به طوریکه بسیاری از دانشجویان در دوره کارآموزی نکاتی را می آموزند که در طول دوره تحصیلی حتی با آن برخورد نکرده انداگر دانشجو دوره کارآموزی خود را در مکانی مناسب و با امکانات فراوان بگذارند به طوریکه آن مکان طوری باشد که بتوان از تجربه های افراد متخصص و فنی در زمینه آن شغل استفاده بهینه را کرد خیلی سریعتر وبهتر درباره آینده کاری خود می تواند تصمیم بگیرد و همچنین مواردی را آموزش دیده وتجربه هایی کسب میکند که بعدا در زمینه شغلی که انتخاب می کند برای او مفید می باشد پس باید در زمینه انتخاب مکان کارآموزی و استفاده درست و بهینه از تجربه افراد متخصص در آن مکان دقت داشتگزارش کارآموزی مرکز مخابرات دیجیتال سلمانفهرست مطالبپیشگفتار 1مقدمه 2میزان رضایت دانشجو از این دوره 3فصل اول آشنایی کلی با مکان کارآموزیمشخصات کلی با مکان کارآموزی 5فصل دوم ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزیوظایف انجام شده در درمرکز مخابرات دیجیتال 7فصل سوم آزمون آموخته ها، نتایج و پیشنهاداتگزارش کار کارآموز 9بخش اول سیستم های مخابراتی 9اجزای سیستم مخابراتی 10تاریخچه مخابرات ایران 12ساختار سازمانی شرکت مخابرات استان فارس 14نگاهی به عملکرد مخابرات استان فارس 14بخش دوم خدمات مرکز مخابرات سسلمان 20امور خدماتی و وظایف دیگر مرکز مخابرات سلمان 27نگاهی اجمالی به مسیر برقراری یک ارتباط 33سوئیچ های سالن دستگاه مخابرات سلمان 36بخش سوم سوئیچ ZTE 40ساختمان سوییچ 48پیکر ه بندی راک کنترل 59پیکره بندی راک های مشترکین 60بخش چهارم تمیر و نگهداری سوئیچ ZTE 82
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشدموضوع : گزارش کارآموزی نحوه پرداخت انواع وام به پرسنل و چگونگی اعمال حساب آن هاامروزه در اکثر سازمانها و شرکتهای دولتی و غیر دولتی برای رفاه حال کارمندان و حل مشکل نقدینگی آنها ایجاد انگیزه کاری و حفظ نیروی کارآمد و جذب نیروهای متخصص تسهیلاتی مانند وام برای آنها در نظر می گیرند که هر شخص با توجه به نیاز خود نسبت به اخذ آن که انواع مختلفی در هر سازمان و شرکت دولتی و غیر دولتی دارد اقدام می نماید که شامل وام خرید و احداث مسکن وام خودرو وام تلفن همراه وام ازدواج و ودیعه مسکن وام رفاه وام لیزینگ خودرو و وام ازدواج می باشد که هر یک از این نوع وام ها شرایط خاص و مدارک و مستندات مربوط و میزان حداقل و حداکثر مبلغ و مدت زمان پرداخت و سایر شرایط را دارا می باشد البته شایان ذکر است که نحوه استرداد هر یک از انواع وامها به کارمندان به میزان مبلغ دریافتی آنها از سازمان یا شرکت بستگی دارد یعنی باید 3/1 جمع حقوق و مزایا قبل از کسورات برای کارمند باقی بماند برای روشن شدن این مطلب وام مسکن که 000/ 000/ 30 ریال است اگر فرد وام مسکن درخواست کند بهره وام را اول حساب میکنند که 000/ 050/ 3 ریال میشود هر قسط آن هم 000/ 550 ریال 1+مدت × نرخ ×اصل وام تقسیم بر 400/2 و اگر پرداختی بعد از کسورات 000/500/1 ریال باشد میزان هر قسط از میزان مبلغ پرداختی بعد از کسورات 000/500/1 ریال باشد میزان هر قسط از میزان مبلغ پرداختی بعد از کسورات کمتر میشود که مبلغ ان 000/950 ریال است در صورتی که اگر جمع حقوق و مزایا قبل از کسورات را در 3 تقسیم کنیم مبلغ آن میشود 333/833ملاحظه میشود که فرد توانایی پرداخت وام را دارد ولی اگر این میزان بیشتر شود به جای اینکه به فرد 000/000/30 ریال وام بدهند مبلغ کمتری وام به وی می دهند به میزانی که بعد از محاسبات مربوطه 3/1 حقوق فرد باقی بماند و این مورد در تمامی وامها صدق می کند به غیر از وام رفاه به علت اینکه مبلغ وام رفاه 000/000/4ریال مبلغ ناچیزی در سازمان محسوب میشود و دارای این شرایط نمی باشد وام رفاه وامی است که به دفعات مکرر بنا به درخواست کارمند و در صورتی که وام قبلی اش را کاملاً تصیفه کرده باشد ارائه میشود ولی در مورد وامهای دیگر به این صورت نیست یعنی فقط یک بار به کارمند داده میشود و به علت سقف ریالی بالا حتماً باید فرد کارمند ضامن داشته باشد نکات دیگری که وامهای با سقف ریالی بالا دارند این است که در مورد وام مسکن و وام مسکن ازدواج فردی که مسکن ندارد حق استفاده از این وام را دارد حتی اگر در خانه سازمانی سکونت داشته باشد باید تعهد دهد که خانه سازمانی را بعد از خانه دار شدن تحویل و در وام مسکن ازدواج فردی که قصد ازدواج دارد وام به آن تعلق می گیرد و یا در وام ازدواج هم همین طور فردی که قصد ازدواج دارد و ازدواج اولش است یعنی به فردی که در شرف ازدواج دوم است وام ازدواج و حتی وام ودیعه مسکن ازدواج تعلق نمیگیرد نکته ای که حائز اهمیت است این است که وام ازدواج به زن و شوهری که هر دوی آنها در سازمان کارمند هستند به هر دوی آنها وام تعلق می گیرد اما وام ودیعه مسکن ازدواج و وام خودرو و وام مسکن و وام لیزینگ فقط به یک نفر آنها تعلق می گیرددر مورد ثبت وامهای مذکور سازمان اتکا از سیستم همکاران سیستم استفاده میکند و مانند همه سازمانهای دیگر حساب کل معین و تفضیلی در سند حسابداری استفاده میکند و به دلیل اینکه شرکتهای روغن و شرکت مزرعه نمونه و شرکت نساجی فخر و شرکت فروشگاهها که از شرکتهای تابعه سازمان می باشند سازمان در ثبت های مربوطه از حساب فی ما بین استفاده می کند سقف ریالی وامها در سازمان اتکا به شرح زیر است1- وام خرید و احداث مسکن 000/000/10 ریال که مدت باز پرداخت وام بنا به درخواست کارمند برای مثال اگر کارمند 000/000/10ریال کمتر وام درخواست کره و یا بیشتر فرق می کند که همه ماهه از حقوق وام گیرنده کسر می شودفهرست مطالبچکیده 1فصل اولتاریخچه فعالیت سازمان اتکاء 6معاونت مالی 6مدیریت حسابداری مرکز 6فعالیت اصلی مدیریت حسابداری مرکز 6مبنای تهیه صورتهای مالی 8موجودی جنسی 8دارای ثابت مشهود 8محصولات تولیدی 8چارت سازمانی 10فصل دومدایره وام 13وظایف دایره وام 13سیکل پرداخت وام در سازمان اتکا 13شرایط عمومی برای کلیه وامها 14مراحل ثبت حسابداری وامها عمومی 15فصل سومنحوه پرداخت وام خرید و احداث مسکن 17مقررات کلی وام 17شرایط وام گیرندگان 19مدت باز پرداخت وام 19روش اجرا 21سند حسابدارینحوه پرداخت وام خودرو 26اهداف وام خودرو 26منظور از وام خودرو 28مقررات کلی وام خودرو 30ارزیابی و نظارت 32شرایط وام گیرنده 32سند حسابدارینحوه پرداخت وام تلفن همراه وام ویژه 35علت پرداخت وام تلفن همراه 35مقررات کلی وام تلفن همراه 35شرایط وام گیرندگان 37سند حسابدارینحوه پرداخت وام رفاه 40چگونگی پرداخت 40مقررات کلی وام رفاه 41شرایط وام گیرنده 42سند حسابداریمقررات کلی وام ودیعه مسکن ازدواج 44شرایط وام گیرندگان 46سند حسابدارینحوه پرداخت وام مسکن ازدواج 48مقررات کلی وام 48شرایط وام گیرنده 49سند حسابداریمدارک لازم 49نحوه پرداخت وام لیزیپنگ خودرو 50شرایط اختصاصی وام لیزینگ 50سند حسابداریمنابع و مآخذ 60پیوستها
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشدموضوع : گزارش کارآموزی کامپیوتر در پالایشگاه شرکت نفت شیرازبه طور کلی درباره تاثیر ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه تعلیم وتربیت دو دیدگاه وجود دارد در اینباره میتوان به گسترهای از آراء اشاره کرد که همه آنها به این نکته قائلند که : اثر فناوریهای جدید بر آموزش و پرورش ، تدریجی است و این اثر سبب میشود که آموزش به شیوه سنتی به گونهای کارآمدتر انجام شود . بر این اساس ICT باعث تسریع اطلاعات در آموزش و پرورش میشود. ( رویکرد اصلاحگرا ) در کنار این رویکرد ، رویکرد دیگری وجود دارد که معتقد به تحولزایی ICT در آموزش و پرورش بوده و بر این باور است که فناوریهای جدید، ابزارها و حتی اهداف تعلیم و تربیت را به صورت اساسی تغییر داده و آنها را متحول میکند ( رویکرد تحول گرا )2. از جمله کسانی که دیدگاه اصلاحگرانه ICT را پذیرفتهاند ، میتوان به ماسون 3 اشاره کرد . او تاریخ شکلگیری فناوری جدید را تاریخ یک انقلاب ناکام میداند و ایده تحول بنیادی آموزش و پرورش بر اثر فناوریهای جدید را رد میکند . به عبارت دیگر او معتقد است که فناوریهای جدید فرایند تعلیم وتربیت را تسریع میکند و نه متحول . در مقابل راست4 در دیدگاه تحولگرانه خود ، معتقد است که فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مرزهای ساختاری نظام آموزشی سنتی فائق آمده است . در این رابطه بیگم و گرین5 نیز معتقدند که ورود فناوری جدید به مدارس و محیطهای آموزشی ، صرفاً منجر به کارآمد کردن روش انتقال دانش نشده ، بلکه موجب خلق زمینههای جدید اجتماعی ( و اطلاعاتی ) برای یادگیری شده است. همچنین رزنیک به سه دیدگاه درباره اینترنت (بعنوان جزئی از فناوری اطلاعات و ارتباطات) اشاره میکند1: به زعم او عدهای اینترنت را به عنوان یک راه و روش جدیدی برای آموزش میدانند. (در اینجا با تأکید بر رویکرد تحول گرایی ICI در آموزش و پرورش، اعتقاد بر اینست که اینترنت، فرایند آموزش را متحول کرده و اهداف آموزشی و متناسب با آن روشهای آموزش را تغییر میدهدعدهای دیگر اینترنت را بعنوان یک پایگاه اطلاعاتی وسیع میدانند که برای دانشآموزان فرصت کشف کردن را فراهم میآورد. (این دیدگاه با تأکید بر دو رویکرد تحولگرانه و اصلاحگرانه ICI در آموزش و پرورش، اینترنت را ابزاری میداند که بوسیله آن دانشآموزان امکان خودآموزی و خودمحوری2را به دست میآورد و در نتیجه آن امکان کشف پدیدههای علمی،برای آنها فراهم میشودعدهای نیز آنرا بعنوان یک رسانه جدید میبینند که فرصت جدید را برای دانشآموزان به منظور بحث و گفتگو، مشارکت و همکاری بر روی ساختها و موضوعات علمی فراهم میآورد. (این دیدگاه با تأکید بر رویکرد اصلاح گرانه ICI در آموزش و پرورش، معتقد بر اینست که اینترنت، سبب میشود که آموزش به همان شیوه سنتی ولی با ابزاری جدید که فرصتهای مناسبتری را برای دانشآموزان فراهم میکند، انجام پذیرد.) (Resnick,1996) بنابر آنچه گفته شد، توجه به این نکته حائز اهمیت است که در جهان امروز و با وضعیتی که بر اثر حرکت بسوی دهکده جهانی3 بوجود آمده است ، دیگر رویههای سنتی انتقال دانش از طریق متن ، ورقه ، تمرین و مانند آنها نمیتواند توجه جوانانی را که در جهان اشباع شده از رسانهها بسر میبرند را به خود معطوف کند . به نظر ضروری میرسد که عناصر اصلی نظامهای آموزشی بویژه معلمان در معرض تحولات آموزشی متناسب با پیشرفتهای جهان امروز قرار گیرند و آگاهی بیشتری از قابلیت فناوریهای جدید بیابند و به موازات آن راهبردهایی طرح شود که به ورود فناوریهای جدید به کلاسها و محیطهای آموزشی، منجر به آموزش و یادگیری بهتر شود . و در عمل باعث شود که نقش معلم به عنوان منبع قدرت که اطلاعات در انحصار اوست از بین برود . و نقش او از ناشر اطلاعات به نقش تسهیلکننده فرایند کسب اطلاعات تغییر یابدفهرست مطالبپیشگفتار ۲مقدمه ۳میزان رضایت دانشجو از این دوره ۴فصل اول ۵آشنایی کلی با مکان کارآموزی ۵فصل دوم ۱۳ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزی ۱۳وظایف انجام شده در شرکت کامپیوتری تراشه افزار پارسه به شرح زیر می باشد ۱۴فصل سوم ۱۵آزمون آموخته ها، نتایج و پیشنهادات ۱۵فصل اول آشنایی با سخت افزارو لوازم جانبی ۱۶آشنایی با قطعات سخت افزاری ۱۶مادر بردقسمتهای روی برد به شرح زیر می باشد۱۷مادربردهای DDR19نسل های پردازنده ها ۲۰سرعت پردازنده ۲۱انواع رم های متداول ۲۴کارت گرافیک یا VGA25کارت صدا یا Sound Card 27کارت فکس مودم Fax-Modem27Hard Disk29Floppy Drive30نمایشگر یا Monitor33صفحه کلیدkeyboard و ماوسmouse33پرینتر یا چاپگرPrinter34کارت TV34قلم نوری۳۵اسکنرScaner35پلاتر۳۵جعبه کامپیوترCase و Power35UPS 38فصل دوم اسمبل کردن کامپیوتر ۳۹مراحل اسمبل کردن۴۰۱- مطالعه کتابچه مادربورد۴۰۲- نصب CPU413- نصب حافظه۴۲۴- محکم کردن مادربورد در داخل کیس۴۳۵- تست اول۴۵۶- نصب وسایل ذخیره سازی۴۶۷- اتصال کابلهای Data و Power478- نصب کارتهای expansion499- تست اصلی۵۰۱۰- روشن کردن کامپیوتر و نصب سیستم عامل۵۱فصل سوم شبکه کامپیوتری ۵۳بخش اول تاریخچه TCP/IP 54تاریخچه TCP/IP 542-1 تعریف TCP/IP 55بخش دوم طراحی شبکه ها واصول لایه بندی ۵۶بخش سوم آشنایی بیشتر با مفهوم IP 59بخش چهارم مسیریابی TCP/IP 62بخش پنجم پروتکلهای کمکی درTCP/IP 64فصل چهارم آشنایی با فناوری اطلاعات ۶۶اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶۷رویکردها ۶۹تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی ۷۳برنامهریز آموزشی برای ادغام فنآوری اطلاعات و ارتباطات در برنامهریزی درسی به سه نوع فعالیت میپردازد ۷۵ویژگیهای برنامه درسی که با فناوری اطلاعات و ارتباطات آمیخته شده است ۷۷فنآوری تدریس بعنوان بخشی از برنامه درسی ۷۹فنآوری نوین تدریس فنآوری سنتی تدریس ۸۰
گزارش دانلود دانلود گزارش دانلود پروژه گزارش
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشدموضوع : گزارش کارآموزی لحیم کاریدر پی این فرمان کلیه تاسیسات و سرمایههای متعلق به بخش جانبازان در بنیاد شهید طی مراحل مختلفی به بنیاد مستعضعفان و جانبازان انتقال یافت در میان این تاسیسات 77 طرح پروژه اجرایی و یا شرکت در حال بهرهبرداری نیز وجود داشت که مجموعا 43 واحد از آنها تحت پوشش واحد جدیدی با نام گروه صنایع جانبازان در زیر مجموعه معاونت صنایع و معادن بنیاد قرار گرفتواحدها و شرکتهای یاد شده در طی سالهای 1362 تا 1367 توسط واحد اشتغال معاونت اقتصادی بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایجاد شدهاند هدف اصلی و اولیه در راه اندازی این واحدها که عموما کوچک هستند تامین اشتغال و درآمد برای جانبازان بوده است طرحها و پروژهها در سرتاسر ایران پراکنده بوده و به جز 7 استان در بقیه استانها حداقل یکی از این طرحها پایه گذاری شده است در بررسیهای انجام شده هیچ مدرک مستندی یافت نشده که برنامه معینی از جهت محدوده فعالیت این شرکتها و یا سطح اشتغال مورد انتظار آنها برای جانبازان را ارائه نمایدتمامی طرحهای یاد شده براساس استفاده از ارز دولتی حداقل برای تجهیز و خرید ماشین آلات طراحی شدهاند ارز مورد نیاز برای تامین مواد اولیه هم در پروژههای اولیه با نرخ رسمی و برای پروژههای متاخر با نرخ رقابتی محاسبه گردیده است منبع اصلی تامین سرمایه ریالی این طرحها نیز تبصره 3 قانون بودجه پیش بینی شده استاغلب طرحها و پروژهها در قالب شرکتهای مستقل بر پایه قانون تجارت راه اندازی شدهاند طرحهای تولید لوازم الکترونیکی همگی در قالب یک شرکت با نام صنایع الکترونیک شاهد قرار گرفته و سایر طرحها هرکدام به تنهایی تحت پوشش یک شرکت مستقل قرار گرفتهاند برخی از طرحها و کارگاهها نیز هستند که وضعیت حقوقی آنها هنوز روشن نشده استپس از انتقال این شرکتها به بنیاد مستضعفان فعالیت آنها تحت پوشش گروه صنایع جانبازان که کارخود را از ابتدای سال 1368 شروع کرد تداوم یافت در اوایل کار گروه با مجموع 5 نفر پرسنل صرفا فعالیتهای ستادی انجام داده و وظیفه پیگیری و نظارت بر حسن انجام کار را به عهده داشت همه کارهای اجرایی تحت پوشش شرکتهای ثبت شده انجام میگرفت کمکهای مالی اعطایی بنیاد به شرکتها هم با واسطه شرکت صنایع الکترونیک ایثار شاهد صورت میگرفتدر ابتدای سال 1370 و همگام با تحولات ایجاد شده در تشکیلات بنیاد مستضعفان در گروه صنایع جانبازان نیز تغییراتی صورت گرفت نام گروه به موسسه صنایع جانبازان تغییر یافته و به معاونت آموزش و اشتغال بنیاد منتقل گردید در پی این تحولاترای موسسهسابهای بانکی افتتاح شده و ارتباط مالی میان بنیاد و شرکتها مستقیما برعهده موسسه قرارداده شدعلاوه براین موسسه در چندبخشراسا کارهایی را به عهده گرفتفهرست مطالبمقدمهتاریخچهفصل اولچگونه لحیم کاری کنیم؟آماده شدن برای لحیم کاریآب بندی سر هویهتعویض سر هویهفصل دومکاربرد لحیم کاری در الکترونیکهویهانواع سیم لحیمروغن لحیمقلع کش مکندهدم باریکسیم چین ظریفاسفنج خیسآموزش لحیم کاریروشهای صنعتیفصل سومتلویزیوننمای ظاهری تلویزیون رنگی پارسطبقات تلویزیون رنگی پارسترانزیستور تریستور ترلیاک دست آنهامرول فیرز الکترونیک و تعمیر آنمرول اسیلاتور افقیتعمیر طبقه عمودیتعمیر مرول تیربز و IF تصویرتعمیر طبقه صوتتنظیمات تلویزیون رنگی پارسیدک و حلقههای آنتنظیم همگرایی یدک