دانلود پروژه گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود پروژه گزارش کارآموزی گزارش کارورزی

دانلود پروژه گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود پروژه گزارش کارآموزی گزارش کارورزی

گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی رشته مدیریت

معمولا زمان مناسب برای فرایند های یادگیری و اموزش را با توجه به ویژگیهای بیام گیران یا یادگیرندگان انتخاب میکنند 
سازماندهی فضای آموزشی امری مهم است فضاهای یادگیری امری خنثی در فرایندهای آموزش و یادگیری نیستند محیطی که در آن یادگیری صورت میگیرد حد و مرزی ندارد کودک در خانه مدرسه خیابان بارک و گتابخانه عمومی هر حا که بتواند حضور یابد یاد میگیرد اما بخشی از محیط هایی که کودک در آن حضور میابد عملا برای آموزش و یادگیری طراحی شده اند مدرسه و کتابخانه ازاین جمله اند نام این مکانها را فضای آموزشی گذارده اند فضای آموزشی در داخل محیط یادگیری قرار گرفته اند 
طراحی مناسب فضاهای آموزشی بر میزان یادگیری اثر میگذارد خواه این طراحی کل ساختمان مدرسه را در بر میگیرد و خواه تنظیم فضای آموزشی به معنی نحوه قرار گرفتن دانش آموزان و ابزار در کلاس درس باشد

فهرست مطالب

مقدمه
فصل  اول اطلاعات دقیق مکان کارورزی
فصل دوم فرم آماری آموزشگاه
کروکی مدرسه شهید شعبانی
فصل سوم ارزیابی و سنجش های مرتبط با کارورزی

  
  


دانلود فایل

گزارش کارآموزی رله و پست فشار قوی و برفگیر


این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی رله پست فشار قوی برفگیر

شخص حقیقی یا حقوقی که برقراری انشعاب یا انشعابهای برق و یا تغییر در قدرت و یا در مشخصات انشعاب و یا انشعابهای موجود را درخواست کرده ولی هنوز درخواست وی انجام نگرفته باشد مشترک عبارت است از شخص حقیقی یا حقوقی که انشعاب یا انشعابهای مورد تقاضای وی بر طبق مقررات برقرار شده باشد
فرهنگ اصطلاحات برق متقاضی شرکت عبارت است از شرکت یا سازمانی که به موجب مقررات قانونی به کار تولید انتقال و توزیع نیرو و یا بخشی از این امور اشتغال داشته و برق متقاضی را تأمین می ‌نماید و متقاضی پس از برقراری انشعاب مشترک آن می ‌گردد شبکه‌های فشار ضعیف عمومی عبارتند از کلیه خطوط هوایی یا زمینی و سایر تأسیسات فشار ضعیف که برای توزیع نیرو از پستهای عمومی توزیع در معابر و گذرگاههای عمومی دایر و معمولا از طریق جعبه انشعاب یا جعبه تقسیم و یا به طور مستقیم به خطوط سرویس مربوط می ‌شوند و کلا متعلق به شرکت میباشند ولتاژ اولیه  ولتاژ ثانویه در هر پست ترانسفور ماتور ولتاژ بالاتر را ولتاژ اولیه و ولتاژ پایین تر را ولتاژ ثانویه می نامند
شبکه های فشار قوی عمومی عبارتند از کلیه خطوط هوایی یا زمینی و پستهای فشار قوی با ولتاژهای 11 کیلوولت یا بیشتر که برحسب مورد برای انتقال یا توزیع نیروی برق دایر و کلا‌ متعلق به شرکت میباشند خطوط و پستهای هوایی یا زمینی با ولتاژهای 11 20 و 33 کیلوولت به طور اخص شبکه‌های فشار متوسط نامیده می ‌شوند
خطوط هوایی یا زمینی و پستهای با ولتاژهای 63  66 و 132 کیلوولت به طور اخص شبکه‌های فوق توزیع نامیده می ‌شوند خطوط هوایی یا زمینی و پستهای با ولتاژهای 230 و 400 کیلوولت به طور اخص شبکه‌های انتقال نامیده می ‌شوند
فیدر عبارت است ازمجموعه ای از وسایل قطع و وصل با ولتاژ اسمی معین که برای دریافت برق از بالادست سیستم برق رسانی و تحویل آن به پایین دست سیستم تعبیه می‌گردد فیدرها به لحاظ شمول مفاد این آیین‌نامه به شرح ذیل دسته بندی میشوند
فیدر در مورد خط فشار متوسط خروجی از پست فوق توزیع عبارت است از تابلو و تجهیزات آن که در اطاق ولتاژ فشار متوسط پست فوق توزیع قرار گرفته و خط فشار متوسط ازآن تغذیه می ‌گردد فیدر در مورد خط فشار متوسط انشعابی از خط موجود عبارت است از جداساز سکسیونر هوایی و یا یک سری قطع کننده که خط انشعابی از آن طریق تغذیه می‌شود

فهرست مطالب

فرهنگ اصطلاحات برق
اساس کار فیوز
کنتور
اساس کار کنتور
نحوه نصب کنتور تکفاز در مدار
کنتورهای پیشرفته چگونه کار می کنند
کنتور اکتیو
تفاوت فرکانس شبکه های مختلف برق در کشودها
منظور از برق گرفتگی
خطرات ناشی از برق
جریان خطا چیست و چند نوع دارد
اندازه جریان و ولتاژ مجاز
تئوری و تعاریفی از ترانسفور ماتورها
انواع ترانسفورماتورها
اجزای تشکیل دهنده یک ترانسفورماتور
انواع مختلف ترانسفورماتورها
وسایل کنترل حرارت
پست
انواع استانداردهای حاکم بر تجهیزات پست دنیا
انواع پستهای فشارقوی
تقسیم بندی ولتاژها
مراحل طراحی پست های فشار قوی
باس بارها شین BUSBAR , SHINE
باس بارهای رایج در پستها
انتخاب هادی برای باس بارهای نصب شده در فضای آزاد
معیار انتخاب شکل باس بارها
اثر کرونا پدیده ی کرونا
انتخاب سطح مقطع باس بارها
مقره ها
انتخاب میزان آلودگی در سطح مقره ها
اتصال باس بار ها به تجهیزات
انواع کلمپ ها
رله ها
انواع اتصالی
رله ها از نظر طرز اتصال به شبکه
انواع رله و کاربرد آن
برقگیر ها
انواع برقگیرها
خصوصیات یک برقگیر ایده آل
عملکرد برقگیرهای Sic
مشخصات مهم برقگیرها طبق مشخصات بین المللی IEC
خازنها
راکتورها
روش های حفاظت پست ها در مقابل صاعقه
شبکه زمین
کلیدهای فشارقوی
    

پروژه فرآیند بازاریابی و تولید


این پروژه با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : پروژه فرآیند بازاریابی و تولید

هدف ‌بازاریاب ‌این ‌است ‌که ‌جذابیت‌ها ‌و ‌نیازهای ‌بازارهای ‌خاص ‌را ‌درک ‌و ‌بازاری ‌را ‌انتخاب ‌کند ‌که ‌بتواند ‌نیازهای ‌آن ‌را ‌به ‌بهترین ‌شکل ‌تامین ‌نماید. ‌از ‌سوی ‌دیگر، ‌بازاریاب ‌می‌تواند ‌محصولات ‌و ‌کالاهایی ‌را ‌تولید ‌و ‌به ‌این ‌بازار ‌عرضه ‌کند ‌که ‌موجب ‌افزایش ‌ارزش ‌مورد ‌نظر ‌مشتری ‌گردد ‌و ‌او ‌را ‌ارضا ‌کند، ‌که ‌در ‌نتیجه ‌فروش ‌شرکت ‌بالا ‌می‌رود ‌و ‌سود ‌به ‌دست ‌می‌آید.
‌بسیاری ‌از ‌مردم ‌چنین ‌می‌اندیشند ‌که ‌بازاریابی ‌تنها ‌به ‌معنی ‌فروش ‌و ‌تبلیغ ‌است. ‌اگر ‌بدانیم ‌که ‌فروش ‌و ‌تبلیغ، ‌فقط ‌بخش ‌نمایان ‌(علامت ‌بزرگ) ‌بازاریابی ‌است ‌جای ‌شگفتی ‌نیست. ‌امروزه ‌نباید ‌بازاریابی ‌را ‌به ‌مفهوم ‌قدیمی ‌آن ‌یعنی ‌فروش ‌- ‌معرفی ‌محصول ‌و ‌فروش ‌- ‌در ‌نظر ‌آورد، ‌بلکه ‌باید ‌به ‌مفهوم ‌نوین ‌آن ‌یعنی ‌برآوردن ‌نیازهای ‌مشتری، ‌توجه ‌کرد. ‌اگر ‌بازاریاب ‌بتواند ‌نیازهای ‌مشتری ‌را ‌درک ‌کند، ‌محصولاتی ‌را ‌تولید ‌و ‌به ‌بازار ‌مصرف ‌ارایه ‌نماید ‌که ‌از ‌بالاترین ‌ارزش ‌برخوردار ‌باشند ‌و ‌قیمت ‌گذاری، ‌توزیع، ‌ترویج ‌و ‌تبلیغ ‌را ‌به ‌روشی ‌کارساز ‌انجام ‌دهد، ‌به ‌طور ‌حتم ‌محصولات ‌به ‌راحتی ‌به ‌فروش ‌خواهند ‌رفت. ‌بنابراین ‌فروش ‌و ‌تبلیغ، ‌تنها ‌بخشی ‌هستند ‌از ‌معجون ‌بازاریابی. ‌معجون ‌به ‌معنی ‌مجموعه ‌ای ‌از ‌ابزار ‌و ‌وسایل ‌بازاریابی ‌که ‌با ‌هم ‌بر ‌روی ‌بازار ‌اثر ‌می‌گذارند.
‌بنابر این ‌میتوان ‌بازاریابی ‌را ‌نوعی ‌فرایند ‌اجتماعی ‌و ‌مدیریتی ‌دانست ‌که ‌به ‌وسیله ‌آن ‌افراد ‌و ‌گروه‌ها ‌فارغ ‌از ‌مرزبندی‌های ‌رایج ‌جغرافیایی ‌و ‌نژادی ‌می‌توانند ‌از ‌راه ‌تولید ‌و ‌مبادله ‌محصولات ‌و ‌ارزش‌ها ‌با ‌دیگران، ‌نیازها ‌و ‌خواسته ‌های ‌خویش ‌را ‌مرتفع ‌سازند.
اما ‌سرانجام، ‌مفهوم ‌بازار ‌ما ‌را ‌به ‌مفهوم ‌بازاریابی ‌باز ‌می‌گرداند. ‌بازاریابی ‌به ‌معنی ‌اداره ‌کردن ‌بازارها ‌برای ‌پدید ‌آوردن ‌داد ‌و ‌ستد ‌به ‌منظور ‌ارضای ‌نیازها ‌و ‌خواستهای ‌انسان ‌است. ‌بنابراین ‌یک ‌بار ‌دیگر ‌به ‌تعریف ‌بازاریابی ‌توجه ‌می‌کنیم: ‌آن ‌فرایندی ‌است ‌که ‌فرد ‌و ‌گروه ‌از ‌طریق ‌تولید ‌کالا ‌و ‌خدمت ‌و ‌داد ‌و ‌ستد ‌محصول ‌(آنچه ‌از ‌نظر ‌مشتری ‌دارای ‌ارزش ‌است) ‌نیازها ‌و ‌خواست‌های ‌خود ‌را ‌تامین ‌می‌کند.
فرایند ‌داد ‌و ‌ستد ‌نیاز ‌به ‌کار ‌دارد: ‌فروشنده ‌باید ‌در ‌جستجوی ‌خریدار ‌برآید. ‌نیازهای ‌او ‌را ‌شناسایی ‌کند. ‌کالا ‌و ‌خدمات ‌مناسبی ‌را ‌طرح ‌ریزی ‌و ‌قیمت ‌آنها ‌را ‌تعیین ‌نماید. ‌آنها ‌را ‌ترویج ‌و ‌تبلیغ ‌کرده ‌در ‌انبار ‌بگذارد ‌و ‌تحویل ‌دهد. ‌فعالیت‌های ‌اصلی ‌بازاریابی ‌عبارتند ‌از ‌: ‌تحقیق، ‌تولید ‌محصول، ‌برقرار ‌کردن ‌ارتباط،توزیع، ‌قیمت ‌گذاری ‌و ‌ارایه ‌خدمات. ‌اگر ‌چه ‌معمولا ‌ما ‌چنین ‌می‌اندیشیم ‌که ‌بازاریابی ‌به ‌وسیله ‌فروشندگان ‌انجام ‌می‌شود، ‌ولی ‌خریداران ‌هم ‌فعالیت‌های ‌بازاریابی ‌را ‌انجام ‌می‌دهند. ‌هنگامی ‌که ‌مصرف ‌کننده ‌ای ‌در ‌صدد ‌یافتن ‌کالایی ‌برمی ‌آید ‌که ‌با ‌قیمت ‌مورد ‌نظر ‌به ‌آن ‌نیازمند ‌است ‌<بازاریابی> ‌می‌کند. ‌هنگامی ‌که ‌مسئولان ‌خرید ‌شرکت ‌در ‌جستجوی ‌فروشندگانی ‌برمی ‌آیند ‌و ‌در ‌مورد ‌شرایط ‌مورد ‌نظر ‌با ‌آنها ‌چانه ‌می‌زنند ‌<بازاریابی> ‌می‌کنند. ‌ 
‌شناخت ‌نیاز ‌مشتری، ‌رکن ‌بازاریابی ‌مدرن‌
‌خواست‌های ‌مردم ‌تقریبا ‌نامحدود، ‌اما ‌منابع ‌محدود ‌است. ‌خواست، ‌گونه ‌ای ‌از ‌نیاز ‌است ‌که ‌در ‌اثر ‌فرهنگ ‌و ‌شخصیت ‌فردی ‌متاثر ‌از ‌فضای ‌فرهنگی، ‌اقتصادی ‌و ‌حتی ‌سیاسی ‌حاکم ‌بر ‌محیط ‌زندگی ‌افراد ‌شکل ‌می‌گیرد. ‌بنابراین ‌آنها ‌با ‌توجه ‌به ‌مقدار ‌پولی ‌که ‌دارند ‌محصولاتی ‌را ‌انتخاب ‌می‌کنند ‌که ‌دارای ‌بیشترین ‌ارزش ‌باشد ‌و ‌به ‌بهترین ‌شکل ‌ممکن ‌نیازهای ‌آنها ‌را ‌برآورده ‌سازد. ‌اگر ‌خواست، ‌با ‌پشتوانه ‌قدرت ‌خرید ‌همراه ‌باشد ‌به ‌صورت ‌"تقاضا" ‌درمی ‌آید. ‌مصرف ‌کنندگان ‌محصول ‌را ‌به ‌عنوان ‌مجموعه‌ای ‌از ‌امتیازات ‌می‌پندارند ‌و ‌محصولاتی ‌را ‌انتخاب ‌می‌کنند ‌که ‌در ‌ازای ‌پولی ‌که ‌می‌دهند ‌بهترین ‌باشد. ‌بنابراین ‌افراد ‌با ‌توجه ‌به ‌میزان ‌امکانات ‌و ‌خواسته ‌های ‌خود ‌محصولاتی ‌را ‌درخواست ‌می‌کنند ‌که ‌بیشترین ‌مزایا ‌را ‌به ‌آنها ‌برساند ‌و ‌بر ‌میزان ‌رضایت ‌مندی ‌آنان ‌بیفزاید.
بازاریابان ‌برجسته ‌همواره ‌درصدد ‌شناسایی ‌نیازها، ‌خواسته ‌ها ‌و ‌تقاضای ‌مشتریان ‌خود ‌می‌باشند. ‌آنها ‌در ‌مورد ‌مصرف ‌کننده ‌تحقیق ‌می‌کنند. ‌گروه‌ها ‌را ‌مورد ‌توجه ‌قرار ‌می‌دهند. ‌شکایت‌های ‌مشتریان ‌را ‌تجزیه ‌و ‌تحلیل ‌و ‌بررسی ‌می‌نمایند. ‌تضمین ‌های ‌لازم ‌را ‌می‌دهند ‌و ‌در ‌باره ‌هر ‌نوع ‌خدمات، ‌داده ‌هایی ‌را ‌جمع ‌آوری ‌می‌کنند. ‌آنها ‌آموزش ‌می‌بینند ‌تا ‌همواره ‌گوش ‌به ‌زنگ ‌نیازهای ‌برآورده ‌نشده ‌مشتریان ‌باشند. ‌اگر ‌شرکتی ‌بتواند ‌به ‌نیازها ‌و ‌خواست‌های ‌مشتریان ‌پی ‌ببرد ‌در ‌واقع ‌برای ‌طرح ‌ریزی ‌استراتژی ‌های ‌بازاریابی ‌به ‌یافته ‌های ‌مهمی ‌دست ‌خواهد ‌یافت.
‌به ‌عنوان ‌مثال، ‌بانک‌ها ‌در ‌آمریکا ‌به ‌خوبی ‌می‌دانند ‌که ‌هر ‌آمریکایی ‌در ‌ماه ‌24 ‌چک ‌صادر ‌میکند ‌و ‌شرکت‌های ‌تولید ‌کننده ‌دارو ‌از ‌این ‌امر ‌آگاهی ‌دارند ‌که ‌در ‌سال ‌52 ‌میلیون ‌قرص ‌آسپرین ‌و ‌30 ‌میلیون ‌قرص ‌خواب ‌آور ‌در آمریکا ‌مصرف ‌می‌شود. ‌هر آمریکایی ‌هر ‌سال ‌156 ‌ساندویچ ‌همبرگر، ‌95 ‌ساندویچ ‌سوسیس، ‌283 ‌تخم ‌مرغ، ‌5 پوند ‌ماست، ‌5 پوند ‌نشاسته، ‌پوند ‌ارده، ‌26 ‌بسته ‌ذرت ‌بو ‌داده ‌و ‌... ‌مصرف ‌می‌کند. ‌شرکت ‌تولید ‌کننده ‌جارو ‌برقی ‌(هوور) ‌دستگاه ‌زمان ‌سنج ‌به ‌این ‌جاروها ‌نصب ‌کرد ‌تا ‌ببیند ‌مردم ‌به ‌چه ‌اندازه ‌از ‌آنها ‌استفاده ‌می‌کنند ‌و ‌به ‌این ‌نتیجه ‌رسید ‌که ‌در ‌هر ‌هفته ‌35 ‌دقیقه ‌از ‌این ‌دستگاه ‌استفاده ‌می‌شود. ‌هر ‌دستگاهی ‌در ‌سال ‌4 ‌کیلو ‌گرد ‌و ‌خاک ‌جمع‌آوری ‌می‌کند ‌و ‌هر ‌دستگاهی ‌در ‌سال ‌از ‌ ‌کیسه ‌استفاده ‌می‌کند. ‌در ‌واقع ‌تقریبا ‌آنچه ‌ما ‌مصرف ‌می‌کنیم ‌به ‌صورت ‌دقیق ‌تحت ‌کنترل ‌تولید ‌کنندگان ‌است 
‌بنابراین ‌بیشتر ‌شرکت‌هایی ‌که ‌در ‌زمینه ‌بازاریابی ‌فعالیت ‌میکنند ‌پاسخ‌هایی ‌را ‌درباره ‌نوع، ‌مکان، ‌زمان ‌و ‌چگونگی ‌تقاضاهای ‌مشتریان ‌می‌دانند.اطلاعات ‌جزیی ‌به ‌تدریج ‌انباشته ‌می‌شود ‌و ‌برای ‌طرح ‌ریزی ‌استراتژی ‌های ‌بازاریابی ‌مطالب ‌مهمی ‌در ‌اختیار ‌دست ‌اندرکاران ‌قرار ‌می‌گیرد.
بازاریابان ‌برای ‌اینکه ‌بر ‌تقاضای ‌مشتریان ‌اثر ‌بگذارند ‌باید ‌درباره ‌یک ‌پرسش ‌دیگر ‌هم ‌پاسخ ‌مناسبی ‌بدست ‌آورند ‌و ‌آن ‌این ‌است: ‌پس ‌از ‌آگاهی ‌از ‌چه، ‌کجا ‌و ‌چگونه ‌بودن ‌تقاضا ‌آنها ‌باید ‌در ‌مورد ‌علت ‌ها ‌(چه ‌چیز ‌باعث ‌می‌شود ‌که ‌ما ‌خواهان ‌چیزهایی ‌شویم ‌که ‌می‌خریم؟) ‌هم ‌بدانند. ‌و ‌این ‌سخت ‌ترین ‌پرسشی ‌است ‌که ‌باید ‌به ‌آن ‌جواب ‌داد.


دانلود پروژه فرآیند بازاریابی و تولید
فرایند بازاریابی وتولید

فهرست مطالب
 
فصل اول بازار یابی و جزئیات
1-1 بازاریابی در یک کلام : جلب مشتری2
2-1 شناخت نیاز مشتری ، رکن بازار یابی مدرن4
3-1 مشکل (نزدیک بینی در بازار)6
4-1 ارزش ، معیار انتخاب8
5-1 رعایت مشتری10
6-1 چرا حفظ مشتریان قدیمی13
7-1 تاثیر گذاری موثر در بازار یابی حرفه ای16
8-1 اصول موفقیت در جلب مشتری24
9-1 برای جلب مشتری رقابت کنید30
2-1 بازار یابی33
2-2 بازار یابی سه رکن اساسی دارد33
3-2 مفهوم اثر بخشی35
4-2 مدل های اثر بخشی سازمان36
5-2 مفهوم مشتری37
6-2 مشتریان خارجی40
7-2 مهمترین اثرات رضایت مشتری بر فرآیند های سازمانی41
8-2 تاثیر رضایت و وفاداری مشتری44
فصل دوم فرآیند تولید
تعریف تولید جریانی45
انبار داری47
کنترل کیفیت52
اساس آماری نمودارهای کنترل54
نگهداری و تعمیرات57
پیشنهادات61
فصل سوم کنسرو سازی ( شرکت هانی تهران)
مقدمه64
تاریخچه64
کنسرو سازی65
مراحل تولید کنسرو ماهی68
ویژگی های فراورده نهایی90
فساد شیمیایی کنسرو ماهی96
آزمون های لاک قوطی111
فصل چهارم تاثیر تبلیغات در خرید 121
تعریف تبلیغات122
تبلیغات در نقطه خرید126
روش های چاپ برای تبلیغ در نقطه خرید129
فصل پنجم روش های عمده در تبلیغات
تعریف تبلیغات134
روش های عمده در تبلیغات139
روش های تبلیغ141
پیشنهادات ویژه148
منابع و ماخذ149



دانلود فایل

گزارش کارآموزی سخت افزار

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی سخت افزار

یکی از اهداف اساسی و بسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت و محیط کار با دانشگاه و دانشجو می با شد که هم در شکوفائی ورشد صنایع موثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ رهایی داده و علم  آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را  در عرصه عمل آزموده و به مشکلات و نا بسامانیهای علمی و عملی محیط کار آشنا شده و سرمایه وقت خویش را در جهت رفع آنها مصرف نمایند   که برای جامعه در حال توسعه ما از ضروریات می با شد با این مقدمه شاید اهمیت و جایگاه درس دو واحدی کارآموزی برای ما روشنتر شده و با نگاهی دیگر به آن بپردازیم دانلود گزارش کارآموزی سخت افزار خدمات کامپیوترکه به ترتیب زیر مشغول کار است  شبکه گرافیک و انیمیشن سخت افزارو آموزش  فعالیت می کنداین شرکت  دارای یک بخش به نام بخش سخت افزار می باشد که شامل یک اتاق می باشد که در این اتاق تمامی وسایل مورد نیاز برای نصب کردن اسمبل کردن قطعات کامپیوتر موجود می باشد
بخش دیگر این شرکت قسمت تعمیر و عیب یابی کامپیوتر که شامل اتاقی جدا از اتاق های دیگر شرکت این شرکت به خاطر کیفیت کار مسئولانش واستاندارد بودن قطعات شرکت وسرعت العمل کار از شرکت های موفق است ومراجعه کننده های  این شرکت به خاط این مسائل مثبت شرکت که گفته شد  زیاد وقابل ملاحظه است  واین شرکت یکی از شرکت های  موفق در زمینه ی فعالیت کاری خود ودیگر خدمات می باشد
اسمبل کردن سیستم از حرفه های مهم این روزها می باشد که نیاز به دقت و قدرت در تشخیص قطعات کامپیوتری می باشدیک اسمبل کننده ی سیستم باید به تمامی قطعات و مارک ها و مدل های آن و همچنین تفاوت های بین آنها آگاه باشد و بداند که کدام قطعه می تواند جوابگوی یک کاربر خاص باشد یا کدام قطعه جوابگوی کدام شخص باشد وآموزش  نرم افزار از دیگر حرفه های مهم دیگر است که من در این شرکت به  آشنایی با سخت افزار و لوازم جانبی آموزش  اسمبل کردن کامپیوتر وتعمیر وعیب یابی کامپیوتر پرداختم

فهرست مطالب

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول  آشنایی کلی با مکان کارآموزی 
معرفی محل کارآموزی 
چارت  تشکیلاتی شرکت 
نوع محصولات خدماتی شرکت 
فصل دوم   ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزی 
وظایف انجام شده در شرکت کامپیوتری شرکت جوان پردازه شا یگان به شرح زیر می باشد
آشنایی با سخت افزارو لوازم جانبی
اسمبل کردن کامپیوتر
نصب نرم افزارهای کاربردی
فصل سوم آزمون آموخته‌ ها  نتایج و پیشنهادات 
چکیده 
اسمبل کردن 
گزارش کارکارآموز
بخش اول  آشنایی با سخت افزار و لوازم جانبی   
سخت افزار شامل کلیه قطعات کامپیوتر می باشد از قبیل
آشنایی با قطعات سخت افزاری
مادر بردقسمتهای روی برد به شرح زیر می باشد
مادربردهای DDR
CPU
نسل های پردازنده ها
مدل پردازنده
سرعت پردازنده
RAM
انواع رم های متداول
کارت گرافیک یا VGA
کارت صدا یا Sound Card 
کارت فکس مودم FaxModem
Hard Disk
Floppy Drive
نمایشگر یا Monitor
صفحه کلیدkeyboard و ماوسmouse
پرینتر یا چاپگرPrinter
های انتقال عبارتند از کابل زوج سیم به هم تابیده  کابل کواکسیال و کابل فیبر نوری
کارت TV
قلم نوری
اسکنرScaner
جعبه کامپیوترCase و Power
UPS
Uninterruptible Power Supplies
بخش دوم   اسمبل کردن  کامپیوتر
مراحل اسمبل کردن
مطالعه کتابچه مادربورد
نصب CPU
نصب حافظه
محکم کردن مادربورد در داخل کیس
تست اول
نصب وسایل ذخیره سازی
اتصال کابلهای Data و Power
نصب کارتهای expansion
تست اصلی
روشن کردن کامپیوتر و نصب سیستم عامل

      


دانلود فایل

گزارش کارآموزی شرکت نوید آبگستر

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی شرکت نوید آبگستر تهران

شرکت  نوید آبگستر تهراندر سال 1380 به ثبت رسیده و از سال 1382 تولید خود به صورت عادی آغاز کرد سهام این شرکت به میزان 100 سهم 000/000/25 ریالی به مبلغ 000/000/500/2 ریال می باشد این شرکت به صورت سهامی خاص اداره می گردد تولید گونی فعالیت اصلی شرت می باشد مجموع عمومی عادی مجمع عمومی فوق العاده بازرسی یا بازرسان اجزای شرکت هستند شرکت تولید هیئت مدیره ای متشکل از 3 نفر اداره می شود مدیر عاملی از بین هیئت مدیره وظیفه انجام کارهای جاری شرکت را به عهده دارد شرکت در کل 105 نفر پرسنل دارد 15 نفر در دفتر مرکزی و 90 نفر در کارخانه قسمت مالی شرکت توسط مدیر مالی واداری اداره می شود و حسابدار منشی و انبار دار زیرنظر او فعالیت می کنندیک حسابدار وظیفه هایی مانند ثبت اسناد مثبته و انتقال آنها به دفتر روزنامه کل ومعین تهیه وتنظیم لیست بیمه و تهیه صورت های مالی را به عهده دارد ابتدایی ترین کار یک حسابدار دریافت اسناد مثبته تجزیه و تحلیل آنها و ثبت آن در اسناد حسابداری است وضعیت مالی هرشرکت با دارایی بدهی و سرمایه مشخص می‌شود که اجزای معادله حسابداری را تشکیل می دهند دارایی هامنابع اقتصادی یک شرکت است که انتظار می رود در آینده منفعتی برای شرکت داشته باشد بدهی ها تعهدات شرکت در برابر افرادی خارج از شرکت هستند و سرمایه تعهدات شرکت نسبت به مالکین شرکت
برای طبقه بندی اطلاعات حسابداری ابزاری تحت عنوان حساب وجود دارد که در دفتر کل موجود می باشد در طی دوره حسابدار با زدن سندهایی مانند بیمه تنخواه گردان بانک و  وظایف خود را انجام می دهد در پایان دوره باید وضعیت عملکرد موسسه مشخص شود صورتحساب سود و زیان و ترازنامه و صورت حساب سرمایه صورت های مالی هستند که عملکرد موسسه را نشان می دهند و اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به اطلاعات مالی شرکت قرارمی دهند در پایان نیز با بستن حساب های موقت و تهیه ترازآزمایشی اختتامی چرخه حسابداری که در طول هر دوره مالی تکرارمی شود به اتمام می رسد

فهرست مطالب

فصل اول معرفی شرکت  نوید آبگستر
بخش اول تاریخچه شرکت
بخش دوم سرمایه و سهام شرکت
بخش سوم موضوع شرکت
بخش چهارم مرکز اصلی شرکت
بخش پنجم اجزای شرکت
بخش ششم اداره امور شرکت
بخش هفتم سال مالی و صورتحساب شش ماهه
بخش هشتم وضعیت پرسنل
فصل دوم چارت سازمانی وشرح وظیفه
بخش اول نمودار سازمانی شرکت نوید آبگستر
بخش دوم شرح وظایف
فصل سوم حسابداری
بخش اول حسابدار
بخش دوم تعریف حسابداری
بخش سوم وضعیت مالی
بخش چهارم حساب
بخش پنجم ثبت رویدادهای مالی در اسناد حسابداری
بخش ششم سند پرداختی
بخش هفتم لیست بیمه
بخش هشتم تنخواه گردان
بخش نهم تراز آزمایشی حساب های دفتر کل
بخش دهم صورت های مالی طبقه بندیشده
بخش یازدهم بستن حساب ها
فصل چهارم  نتیجه گیری
نتیجه‌گیری
فهرست جداول
چارت سازمانی
سند حسابداری
سند پرداختی
لیست بیمه
لیست تنخواه گردان
   


دانلود فایل