این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.موضوع : گزارش کارورزی عمرانفهرست مطالبمقدمهشرح وظایف دفتر فنی:عملیات خاکی:مشخصات قشرزیراساس:قشر اساس:سنگ شکن:ابنیهدستورالعمل ارزیابی مقاومت و پذیرش بتن:آسفالت:بین گرمپخش آسفالت:آزمایش مارشال:درصد قیر:آزمایشات خاک شامل:آزمایشهای بتن:آزمایشات آسفالت:آزمایش مارشال سه نمونه ای:نمونه های دانسیتهشرح کارآموزیدانلود گزارش کارورزی عمرانکاراموزی عمران شرکت طوس عامرمختصری از کارآموزی :به کلیه عملیات انجام شده از دکاپاژ تا اساس عملیات خاکی گفته میشود.پس از مشخص شدن مسیر پروژه و ارائه نقشه ها و کدهای اولیه توسط مشاور و معلوم شدن نقاط خاکریزی و خاکبرداری بخش عملیات خاکی با ماشین آلات و هماهنگی با نقشه برداری شروع بکار مینماید.در محلهای خاکریزی خاک نا مرغوب و نباتی تا رسیدن به بستر مناسب جمع آوری (دکاپاژ) و با مصالح مناسب به ضخامت 15 سانتیمتر جایگزین و متراکم میشود.در ادامه تا رسیدن به خط پروژه لایه های خاکریز با تراکم مورد و ضخامت مشخص اجرا میشود.آخرین لایه خاکریزی سابگرید میباشد که بعد از آن به ترتیب زیر اساس،اساس،پریمکت،بیندر،تک کت و توپکا اجرا میشود.برای لایه های خاکریز میتوان از مصالح مرغوب خاکبرداری نیز استفاده کرد.در محلهای خاکبرداری مثل ترانشه ها چون بستر در ترانشه ها مقاومت خوبی دارد از سابگرید به بعد اجرا میشود.ترانشه ها به سه روش خاکبرداری میشوند:1.بولدوزر 2.پیکور یا چکش هیدرولیکی 3.انفجارمصالح زیر اساس و اساس دارای محدودیت اندازه هستند.مصالح زیراساس نباید از 50 میلیمتر و اساس نباید از 38میلیمتر بزرگتر باشند.عملیات خاکیعملیات خاکی شامل تمام مراحل زیرسازی و روسازی جهت پخش آسفالت میباشد برای این منظور خط پروژه بر اساس پروفیل طولی خاکبرداری ،خاکریزی و تسطیح میباشد.
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.موضوع : گزارش کارآموزی کارخانه ارجفهرست مطالبتاریخچه شرکت ارجتولیدفروش و صادراتتولیدات کارخانه ارجیخچالساختمان و تزئینات کابینساختمان درب یخچاللوازم برقی یخچالکار رله محافظلوله موئی و برگشتترموستاتطرز کار یخچالعایق بندی یخچالطرز کار دستگاه تبویدماشین لباسشوییقطعات بدنه خارجی ماشین لباسشوئیقطعات مکانیکی ماشین لباسشوئیقطعات هیدرولیکی ماشین لباسشوییقطعات الکتریکی ماشین لباسشوییکولرساختمان کولرطرز کار کولرسیستم آبرسانی به پوشالهادبی و مشخصات کولرآبگرمکن نفتیطرز کار آبگرمکنآبگرمکن گازیطرز کار بی متال قطع ورود گاز در صورت جوش آمدنآببخاریطرح سیستم برق مراکز صنعتیسیستم های توزیع برق مراکز صنعتیسیستم توزیعی شکلمقایسه دو روش توزیع فوقخصوصیات سیستم های توزیع برق مرکز صنعتیبارهای غیر روشنایی (صنعتی) در مراکز صنعتیبارهای برقی صنعتی از چند گروه تشکیل می شوندحفاظت و رلهمقدمهرله چیستعلت های بروز عیب در سیستم های الکتریکیعوامل تحریک در رله هاانواع رله از نظر تحریکساختمان و طرز کار رله های حفاظتیرلة حرارتراه های حفاظتی مهمرله جریان زیادروشهای هماهنگی در رله جریان زیادترانسفورماتورهای اندازه گیری و حفاظتیترانسفورماتور جریان CTترانسفورماتورهای اندازه گیری ولتاژ PTحفاظت دیفرانسیل : Differential protectionاساس کار رله دیفرانسیلرله حفاظتی روغنی (غیر الکتریکی)انواع رلة روغنیحفاظت توسط فیوزفیوزها به دو طریق عمل می کنندانواع فیوز از نظر قدرت قطعفیوز LSفیوز NH (فیوزهای فشار ضعیف با قدرت قطع زیاد)فیوز فشار قوی با قدرت قطع زیاد (NH)شخصات فیوز HH برای ولتاژهای مختلفحفاظت ژنراتورحفاظت در مقابل خطاهای داخلیحفاظت در مقابل عوامل خارجیحفاظت در مقابل خطاهای داخلیحفاظت در مقابل عوامل خارجیرله دیفرانسیلاتصال حلقه و رلة حفاظت آنرلة دیفرانسیل عرضیتاریخچه گرمایش القایی «Indvction Heting»اصول گرمایش القاییگرمایش القایی مبتنی بر سه اصل استاثر پوستی «Skin effect»توان و ضریب توانکورة القاییکورة بدون هستهکویلحفاظت کویلشمای سیستم خنک کنندة آب در کورة القاییاتصال زمینهادی های فلوی مغناطیسی (یوک ها)بهم خوردن مذاباصلاح ضریب قدرتامپکنزاسیون در کارخانجاتکمپزاسیون مرکزیبلوک دیاگرام مستقیم قدرتتنظیم دورتحریک ژنراتورانواع تحریکسیستم بدون جاروبک : (Brush less)کیفیت آب برای خنک کاریبلوک دیاگرام رگولاتور ولتاژ ژنراتور MWMتوضیع در مورد ژنراتور MWM کارخانة ارجتحلیل رفتار دو ژنراتور موازیدانلود گزارش کارآموزی کارخانه ارجکارخانه ارجمختصری از کارآموزی :برای اینکه برودت داخل یخچال خارج نشود و در نتیجه حرارت خارج جای آن را نگیرد باید یخچال دو جداره ساخته شود و بین دو جداره ماده عایق گذارده شود. در بسیاری از یخچالها این عایق پشم شیشه می باشد ولی در یخچالهای کارخانه ارج از عایقی بنام فوم استفاده می شود که از لحاظ عایق بودن به مراتب بهتر از پشم شیشه می باشد. ترکیب فوم یخچالهای ارج شامل هفت ماده شیمیایی است که پس از مخلوط شدن بصورت کف درآمده و تمام خلل و فرج جدار یخچال را پر می کند.طرز کار دستگاه تبوید:گاز فریون که در کمپرسور پر می شود پس از وصل کردن کمپرسور برق توسط پیستونی فشرده می شود و از لوله فشار به کندانسور فرستاده می شود. گاز فشرده شده که حرارت زیادی دارد که در کندانسور حرارت خود را به هوا پس داده و رفته رفته در طول کندانسور بصورت مایع در می آید. این مایع پس از عبور از درایر اگر رطوبتی در آن باشد توسط درایر جذب شده و وارد لوله موئی می شود. این لوله بعلت داشتن قطر داخلی بسیار کوچک فشار مایع را بالا برده و گاز فریون مایع با فشار زیاد وارد اوپراتور می شود در آنجا بعلت وارد شدن در حجم بزرگتری که خلاء هم می باشد این مایع به صورت گاز درآمده حرارت اطراف خود را جذب نموده و در نتیجه در اطراف اوپراتور برودت ایجاد می شود گاز فریون سرد از لوله برگشت به کمپرسور بر می گردد.برای اینکه حرارت لوله موئی گرفته شود لوله موئی را به لوله برگشت لحیم می کنند. برای ساخت قطعات پلاستیکی یخچال از دستگاه ساخت ورق پلاستیک استفاده می شود مواد پلاستیک از داخل قیف هدایت کننده به صورت دانه یا پودر به داخل سیلندر حرارتی وارد می گردد در داخل سیلندر مارپیچی وجود دارد که با سرعتی که لازم است می چرخد و مواد به جلو هدایت شده و در اثر حرارت ایجاد شده توسط باندهای گرم ذوب می گردد و بصورت خمیر به جلوی مارپیچ رانده می شود از صفحات مشبک و صافی با فشار خارج کی گردد سپس با مواد فشار داخل قالب شده و بصورتهای مختلف که بستگی به شکل قالب دارد خارج می شود.
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.موضوع : گزارش کارآموزی اداره راه و ترابریفهرست مطالبمقدمه:فصل اول: آشنایی کلی با مکان کار آموزیخلاصه ای از تاریخچه وزارت راه وترابری:سازمان پیشنهادی جهت راهداری کشور::نمودار سازمانی اداره کلنمودار سازمانی راهداری شهرستان:اداره راهداری شهرستان درجه یک:اکیپ آسفالتبنائی:تسطیح گریدر زنیقنوها وپلهاایمنی راههاامور ماشین آلاتانواع محصولات تولیدی یا خدماتشرح مختصری از فرآیند تولید یا خدماتنگهداری ومراقبت از پلها:پل سازه ایست پیچیده وگران قیمت:سواره رو:1)پاکسازی وشستشو:2)ترکهای کف پل:3)تعمیرات وبهسازی سطوح پل بتنی:4)پوششهای آسفالتی:5)درزهای انبساط:زهکشی کف:اجزای فوقانی سازهتکیه گاهها:اعضای تحتانی سازه ها:سایر اعضای تحتانی سازه:گذرگاههای سواره رو:بازرسی ابنیه فنی:بهمن:1)اقداماتی برای جلوگیری از آزاد شدن بهمن2)اقداماتی برای جلوگیری از بسته شدن راه توسط بهمن:3)آزاد کردن مصنوعی بهمن تحت شرایط کنترل شده:کاربردهای روشهای حفاظتی:گالری بهمن گیر:توی تثبیت برفتوری با مقاومت متوسط:توری ایمنی برف:زهکشی های کناری:بوته کنی وعلف کنی:فصل دوم:ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزلزوم مطالعات اولیه قبل از احداث پلبررسی تغییر مکان پل در اثر تحریکات زلزلهنتایج:نقایص ومشکلاتی که در اثر بی توجهی1-پی کنیها:2-آرماتور گذاری کف پی وبتن ریزی :3-دیوار چینی ،ملات ودرزانبساط دیوار:دانلود گزارش کارآموزی اداره راه و ترابریکار آموزی راه ترابریمختصری از کارآموزی :ساختن ونگهداری راههای شوسه در کشور وسیع وکوهستانی ایران چون هزینه زیادی داشته لذا تا مقارن جنگ جهانی اول راههای ایران به همان وضع سابق باقی بود وهمان راههای کاروان رو را شامل می شد.ولی از سال1299هجری شمسی دولت اقدام به احداث راه شوسه به معنای امروزی آن نمود ومی توان تاریخ شروع ساختمان راههای شوسه را از سال 1301 تا 1304 دانست.تا این زمان اعتبارات راهسازی وراهداری از طریق اخذ باج یا حق العبور در راههای شوسه تأمین می گردید ومبلغ آن حداکثر به 300000 تومان می رسید.در 11 فروردین 1301 اداره کل طرق وشوارع در وزارت فوائد عامه تشکیل ومأمور ساختن ونگهداری راههای کشور شد.در سال 1304 با پیشنهاد دولت وقت وتصویب دوره پنجم مجلس شورای ملی دریافت حق العبور در راهدار خانه ممنوع ومقرر شد از وزن غیر خالص صادرات و واردات مملکتی مالیات راه دریافت شود.وبه این ترتیب اعتبار سالیانه به 1500000تومان رسیده وراههای کشور را به نواحی مختلف تقسیم ومسؤلینی را برای اداره امور وتعمیر ونگهداری راهها معین کردند.در این تقسیمات راهها به ده ناحیه تقسیم وهر یک شماره گذاری شد وتحت نظر یک نفر اداره می شد.در سال 1305 برنامه مدونی تحت عنوان «پروژه پیشنهادی ساختمان طرق در ایران »جهت راهسازی تدوین گردید.مدت این پروژه 9 سال ومخارج آن 45میلیون تومان پیش بینی شده بود.در این برنامه ساختمان 17021کیلومتر راه شوسه درجه 1و2و3 پیش بینی شده بود،اولین برنامه ساختمان راههای شوسه ایران است.این گزارش کارآموزی بهمراه عکس می باشد