دانلود پروژه گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود پروژه گزارش کارآموزی گزارش کارورزی

دانلود پروژه گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود پروژه گزارش کارآموزی گزارش کارورزی

گزارش کارآموزی متالورژی رازی

موضوع : گزارش کارآموزی متالورژی رازی

توضیح: این فایل به صورت ورد و آماده ی چاپ می باشد

زمینه های تحقیقی این مرکز دیدگاه علمی و تحقیقی زیر است :‌
1-     علم تکنولوژی مواد .
2-    ذوب فلزات و ریته گری .
3-    تکنولوژی تولید آهن و فولاد .
4-    موادیرگذاز ، سرامیکها ، کامپیوزیتها و تک کریستالها .
5-    بررس دفاتر مو.اد فلزی و غیر فلزی در درجات حرارتی بالا و پایین و غیره … !
مراکز مختلف آزمایشگاهی :
شامل . 1-آزمایشگاه سمتبیابی . مکانکی فلزی بر روی انواع فلزات . مواد معدنی . مواد نسوز و مواد شمیایی ، فروالیاژها . مواد سوختنی .
آزمایشگاه شیمی .
آزمایشگاه  شیمی آ›مایشگاهی . نسبتا بزرگ با امکانات محدود ولی آزمایشگاهی با فعالیتهای مفید بسیار کار آمد : آ›مایشگاهی که مدام در حال بررس کیفیت قطعات فلزی می باشند .
آزمایشگاهی شامل وسایلی نظیر – جذب اتمی : با کار کرد فوق العاده .
کدانتومتری ، فتومتری ، تبخیر گازی موا و ابزارهای اندازه گیری وسایل دیگر . این آزمایشگاه یکی از فعالترین بخشهای این مرکز می باشد .
آزمایشگاه مکانیکی :
آزمایشگاهی که در آن کشش ، ضب ه به خشکی ، ثایت فلز ، را بررسی می کنند و از این طریق به میزان مقاومت یک فلز پی می برندبه صورتی که مقدمه مورده نظ را در دستگاه قرار می دهند و دستگاه برش برشی در وسط حیم طبق استاندارها ایجاد می کند بعد از این در دستگاه دیگری تحت کشش قرار می دهند تا شرایطی که این دو قسمت از هم جدا شوند بعد از آن می توان طبق محاسباتی میزان مقاومت فلز را در برابر فشار بررسی کرد یا فلز مورد نظر را تحت خستگی یا زربه های شدید قرار می دهند و میزان ان را بررسی می کنند .
بخش نرم افزار :
اطاق کامپیوتر بخشی است که در آن به شبیه سازی قطعه می پردازند به صورتی که در کامپیوتر قطعاتی را شبیه سازی به فروش می رسانند .
و همچنین این بخش قادر به ارائة خدمات به خارج ا شرکت تیزمی می باشد و قادر به نصب و برنامه ریز این مدل برای شرکت هی دیگر می باشد .
خدمات کتابخانه :
کتبخانه ای که دارای انواع مجلات از نوع یلمی ، پلاستیک ، خودرو ، ف.لاد ، سیمان ، جامعة ریخته گران و غیره .
و کتابهی کامل در بارة متالورژی و شیمی که بیشتر این قسمت از کتابهای متالورژی تشکیل شده است . کتابهاای مرجعی که شاید در جاای نتوان پیدا کرد در اینجا موجود است کتنابهای مرجعی که دانشجویانی از دانشگاه های مختلف مثل صنعت شریف به اینجا مراجعه می کنند .
این کتابخانه شامل پایان نامه های دانشجویانی است که در صنعت شریف تحصیل کرده اند . به جون مدیریت این سازمان به دست آقای دکتر پرویز دوامی استاد دانشکده متالورژی دانشگاه صنعت شریف اداره می شوند . و همچنین این مرکز جهت آموزشی به دانشجویان علاقه مند در رشته های گوناگون می توانند هم از کامپیوتر موجود در کتابخانه استفاده کنند و هم از پایان نامه های دانشجویان . همچنان این مرکز اقدام به گشایش یک بخش آموزشی نموده است .
آزمایشگاه متالوگرافتی :
کار اصلی این آزمایشگاه بر اساس بررسی ساختار قطعات می باشد .   
به صورتی که . ابتدا فلز مربوطه را می برند و فلز را پولنن با سمباده های مخصوص می کنند به صورتی که ه فلز یک سمبادة خاص دارد . بعد از آن سطح را باغ نایتال   25 اسید سیتریک + الکل می باشد اضافه می کنند .
اضافه کردن ناپتال باعث بوجود آمدن فلز جدیدی می شود . به صورتی که این فلز ها هر کدام . به راحتی با چم قابل مشاهده نمی باشد و این فلزهای حاصل را در زیر میکروسکوپ قرار می دهند . و فازها مشخص می شود به صورتی که هر یک از مواد در زیر میکروسکوپ نشان دهده یک شکل خاصی می باشند .
مثلا چون ه شکل کروی می باشد ..
در ابتدا نمونه را که برای آزمایشگاه فرستاده شده است نمونه برداری می کنند به صورتی که نمونه را از قسمتی که شباهت کامل با تمام قسمت ها دارد بر می دارند و آن را مانت می کنند . عمل مانت کردن به منظور سهولت در کار صورت می گیرد به صورتی که چون قطعه را در دست نمی توان سنباده زد آن را مانت می کنند عمل مانت کردن به صورت قرار دادن نمونه داخل یک جداره پلاستیکی است به صورتی که مقلة مورد نظر را در ظرف قرار می دهند . و اطراف ان را رزین می ریزند رزین را در زیر یک جک قرر می دهند و بعد از آن به یک المنت متصل می گنند که باعث گرم شدن و ذوب شدن رزین حاصل می شود و این رزین اطراف قطعة مورد نظر ما را می گیرد .
بعد از آن به سرغت بر روی آن آب ریخته می شود و آب باعث سرد شدن رزین ما می شود باید در نظر داشت این روش را برای تمامی فلزا نمی توان به کار برد زیرا بعضی از رزین ها دارای دمای ذوب پایینی می باشند و باید از روش مانت سرد استفاده کرد . چون دمای المنتو فشار جک باعث تغییر ساختمان فلزی می شود .
در این روش به صورت ازرزین ما در مقابل کاتلیزور قرار می گیرد . و صبر می کنند تا خود را بگیرد . بعد از آن در مقابل آب قرار نی دهند بلکه در مجاورت هوا قرار می دهند تا این امر باعت سرد شدن رزین فوق نشود .
باید متوجه داشت چون نمونه ها بعد از جدا شدن از نمونة اصلی درای ختنو لبه های تیزی است . باید بعد از نمونه برداری . نمونه سنگ زده شود . تا از بینرفتن سنباده هایدیگر جلوگیری کند . دستگاه زنی معمولا به دو صورت وجود دارد .
یا به صورت خشن یا به صورت نرم .
مرحلة خشن در شرایطی که برشهای اره باقی است استفاده نمی کنیم بعد از آن در چند مرحله ار سمبادة نرم استفاده می کنیم .
سنباده زدن .
بعد از این مرحله مرحلة‌سنباده زدن آغاز می شود . با صورتی که در 5 مرحله این عمل انجام نمی شود و ما دارای 5 سنباده هستیم به ترتیب . 100 . 250 . 500 . 750 . 1000 
بعد از این مرحله ها سمباده و اردسنبادة لعدی می شوند .
باید در نظر داشت هر چه درجه استاندارد کمتر باشد زمان بیشتری لازم دارد .
باید توجه داشت بعد از هر مرخله سنباده زدن باید نمونه را شست تا ذرات درشت بر روی آن باقی نماند و بعد باید خشک و تمیز کرد و به مرحلة پولیش فرستاد .
بعد از مرحله سنباده زنی دارد مرحلة پولینش می شویم مادارای 2 نوع پولینش هستیم. پولیش 6 میکرون . پولینش 05/0 میکرون .
بعد از مرحله پولیش مرحلة ایچ کدن می رسد .
ایچ کردن یعنی خورنگی بسطح فلز به وسیله یک مایع خورنده . که معمولا از نوع اسید است . که معمولا اسید سیتریک می باشد .
در روش ایچ کردن معمولا ساختمان اصلی فلز را نشان می دهند . که بسیار برای ما مهم است .
سختی سنجی :
در این روش به صورتی است که جسم را در مقابل ضربه قرار می گیرد و هر چه فرو رفتگی بیشتر باشد می توان میزان سختی را حساب کنیم .
به صورتی که . سر دستگاه یک ساچمه مانند قرار دارد که ر اثر ضربه ای که واردمی کند باعث بوجود آمدن دایره ای می شود .
که بر حسب قطر بدست می آید . هر چه میزان قطر بوجود آمده نتیر باشد بیشتر است.
قطر حسب 3 روش می توان به دست آورد .   
که در روش   به 3 صورت    انجام گرفته می شو . به صورتی که روش   نرم ،   متوسط ،   سخت . بکار برده می شود . هر یک از این روشها اعمال محض به خود را دارا می باشند .
بعد از این مراحل نمونه را زیر میکروسکوپ برده و بزرگ نمای کرده و تصاویر را می توان از طریق مانیتور مشاهده کرد و بررسی کرد .
و نمونه ها را توسط دستگاه به اندازه های 100 و 200 و 500 در می آورند و مشاهده های خود را یادداشت می کنند .

فهرست مطالب
گزارش کار آموزی    1
مقدمه :    3
زمینه های تحقیقی این مرکز دیدگاه علمی و تحقیقی زیر است :‌    4
مراکز مختلف آزمایشگاهی :    4
آزمایشگاه شیمی .    4
آزمایشگاه مکانیکی :    5
بخش نرم افزار :    5
خدمات کتابخانه :    6
آزمایشگاه متالوگرافتی :    6
سنباده زدن .    8
سختی سنجی :    9
بخش طراحی و مهندسی :    11
آزمایشگاه شیمی تر :    13
محلول سازی برای    16
دستگاه الترولیز .    16
دستگاه سالت اسپری مدل 23530    17
روش عملکرد با دستگاه :    18
آماه سازی نمونه آزمایش :    19
موقعیت نمونه در مدت آزمایش :    19
محلول نمک :    20
  محلول نمک :‌    20
منبع هوا :    21
پیوستگی آزمایش :    21
مواردی که باید ثبت شود :    22
دستگاه اندازه گیری    22
اسپکتور و فتومتری :    23
روش اندازه گیری سلیس .    23
ترازو اتمی :    26
اندازه گیری آهن در یک محلول مس :    26
تعیین اسیدیته درصد رطوبت  خالتریک نمونه سلولز :    27
اندازه گیری سایس موجود در ماسه :    29
تعیین درصد منگنز و منیزیم یک میله فولادی :    30
انداره گیری درصد فسفر در نمونه چدنی .    31
در صد فسفر استاندارد    32
اندازه گیری خاک دس موجود در ماسه ریخته گری :    32
فرم سفارش آنالیز شیمی تر .    34
کارگاه ریخته گری :    35
قالب گیری :    37
کوره های ریخته گری :    38
کلید فولا :    39
فولادهای سختی سطحی پذیر .    39
فولادهای عملیات حرارتی شونده    39
نام گذاری علمی :    44
نام گذاری تجاری :    44
انالیز شیمیایی :    44
خواص مکانیکی :    44
اصلاعات عملیات حرارتی مختلف :    45
جدول کاربرد .    45
آلومنیوم    45
مواد فلزی :    46
غیر فلزی :    46
تولید پودر تنگستن  مولیدن . کاربید    51
تولید پودر تنگستن :    51
خواص پودر تنگستن :    55
پودر تنگستن نهایی    58
تواید پودر مولبیدن .    59
خواص پودر مولیدن    60
پودر مولبیدن نهایی :    61
تولید کاربیدهای فلزی    61
تولید پودر کاربید تنگستن .    62

روشهای تولید متناوب و پشت سر هم    265


دانلود فایل

گزارش کارآموزی طراحی لباس در آموزشگاه


این گزارش کارآموزی بصورت Word و قابل ویرایش همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی طراحی لباس در آموزشگاه

همیشه انسان لباس می پوشیده است ولی البته در طول تاریخ با گذشت زمان و با تفاوت مکانها لباس فوق العاده متنوع و متفاوت بوده است در گذشته بیشتر لباس به عنوان حفظ سرما و گرما و نیز زینت و تجمل مورد استفاده قرار می‌گرفته است و جنبه ایمنی و حفاظت آن در درجه بعد بوده اما در زندگانی صنعتی امروز نقش ایمنی لباس و جنبه حفاظت آن در بسیاری از رشته ها در درجه اول اهمیت قرار دارد فضا نوردان مأموران آتش نشانی کارگران معادن غواصان وبسیاری دیگر از لباسهای مخصوص برای حفظ خود در برابر انواع خطرها استفاده می کنند وسایل تولید لباس در عصر ما به قدری متنوع شده و توسعه یافته است که با گذشته اصلاً قابل مقایسه نیست امروزه با توجه به تنوع و اهمیت بیشتر لباس نسبت به گذشته روشهای دوخت هم توسعه یافته است و در کنار کار دوخت نیز متدهای الگوکشی جهت متناسب و خوش ترکیب شدن بر روی بدن افراد برنامه ریزی و طراحی شده است در این بخش سعی شده تا انواع الگوهای تدریس شده در آموزشگاه به نحو صحیح ارائه شود این الگوها شامل انواع دامن بالاتنه آستین انواع یقه شلوار و طرز دوخت آن و  که با متد گرلاوین می‌باشد آموزشگاه گلشن صبا به سرپرستی در سال 1382 تأسیس گردید در این آموزشگاه تدریس الگو به روشهای گلاوین متریک و مولر می باشد و همچنین به آموزش دوخت انواع لباسها از قبیل  انواع یقه ها آستین ها شلوار  کت و  می پردازد که در هر دوره تعدادی کارآموز در مقاطع نازک دوزی ضخیم دوزی لباس عروس لباس شب می پذیرد و در پایان از این کارآموزان امتحان عملی و تئوری گرفته می شود و مدرک دیپلم از سازمان فنی و حرفه ای به این کارآموزان داده می شود ساعاتی که کارآموزان در این آموزشگاه هستند بستگی به دوره ای که می گذرانند است مثلاً  نازک دوزی 460 ساعت و لباس عروس و شب 270 ساعت می باشد آموزشگاه گلناز نیز به سرپرستی در سال 1376 تأسیس گردید در این آموزشگاه متدهای متریک و گرلاوین و نیز آموزش دوخت انواع لباس شب عروس‌کت و دامن و  تدریس می شود فضای کارآموزی حدوداً 90 متر است 6 الی 7 عدد چرخ خیاطی برای کارآموزان وجود دارد امکانات نسبتاً مناسبی دارد اما به علت قرارگرفتن در زیرزمین از نور و روشنایی چندان مناسب برای فضای کار و دوخت نیست
طراحی لباس در آموزشگاه

فهرست مطالب


مقدمه 
فصل اول
آشنایی کلی با مکان کارآموزی
محل کارآموزی
فصل دوم
ارزیابی بخش های مربتط با رشته علمی کارآموز
فصل سوم
آزمون آموخته ها و نتایج
طرز کشیدن کادر الگوی دامن
طرز کشیدن پنس های دامن
جلوی دامن
کنترل کمر
انواع الگوی دامن
دامن پیلی دوقلو در وسط پشت
دامن پلیسه اریب
دامن شلواری بدون پیلی
الگوی بالاتنه
اصول تهیه الگوی بالاتنه
نتیجه گیری


دانلود فایل

گزارش کارآموزی نخ بافندگی


این گزارش کارآموزی بصورت Word و قابل ویرایش همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی نخ بافندگی

در قدیمیترین نوشته هایی که دربارة صنعت منسوجات پنبه ای به شکل ابتدایی باقی مانده است  شواهدی می توان یافت دال بر اینکه  قبل از شروع عمل ریسندگی راههای مختلفی برای استخراج مواد اضافی یا آشغال از پنبه خام مورد استفاده بوده است وجود قطعات نسبتاً کوچک آشغال  حتی در زمانی که عمل ریسندگی به وسیلة ادوات دستی انجام می شد  برای تهیة نخهای نازک بسیار نا مطلوب بود  روی این اصل  برای پاک کردن هر چه بیشتر پنبه از نا خالصی  از کمان  حلاجی از راههای مختلف استفاده می کردند  بنابراین تعجب آور نیست که  از همان اوایل ماشینی شدن صنعت نساجی  مخترعین با مسئله استخراج آشغال از پنبه دست به گریبان بودند  طبیعیترین راه حل این مسئله این بود که توده های فشرده الیاف را به وسیله زدن یا  حلاجی کردن از هم باز کنند  این عمل در آن واحد دو مزیت داشت  و آن این بود که باز کردن پنبه که برای ریسندگی ضروری است و زدودن آشغال در یک مرحله انجام گرفت پیش از اینکه ماشین پرس روغنی در صنعت نساجی مورد استفاده قرار گیرد  عدلهای پنبه ابداً فشردگی عدلهای پرس شدة امروز را نداشتند  و مراحل باز کردن پنبه احتیاج به عملیات مکانیکی زیادی نداشت ؛ بدین سبب پدید آوردن و تکمیل ماشینهای حلاجی  ماشینهای باز کننده و تمیز کردن پنبه  به اندازة ماشینهای سایر رشته های دیگر صنعت نساجی مورد توجه قرار نگرفت در آخرین سالهای قرن هجدهم صنعت نساجی از شکل یک صنعت خانگی به صورت  سیستم کارخانه ای  درآمد و این تحول سبب شد که در متخصصین فنی کارخانه ها تحرکی ایجاد شود تا هوش و استعداد اختراعی خود را به کار بیندازد ؛ در نتیجه ماشینهایی پدیدار شد که ماشینهای حلاجی کنونی بر اساس ساختمان آنها طرح شده است صنعت پارچه بافی و زمان پارچه بافته شده در ایران دقیقاً معلوم نیست ولی شواهدی در دست است که پارچه بافی و پارچه بافته شده در حدود چهار هزار سال قبل از میلاد مسیح رواج داشته است
از حفریات شوش آثار بدست آمده گواه بر این است که در آن زمان نساجی به صورت کارگاهی وجود داشته است بنابراین پارچه بافی ازصورت تک دستگاهی به صورت کارگاهی بوده است  هرودت مورخ یونانی می‌نویسد پارچه‌های زر بافت ایران در بین جهانیان مشهور و معروف بوده و رومیان برای خریدن آن مبلغ گزافی خرج می‌کردند همچنین از قبر شارلمانی پادشاه معروف فرانسه یک قطعه پارچه زر بافت بدست آمده که متعلق به دوران سلطنت ساسانیان است و از جمله شاهکارهای هنری ایران به شمار می‌رود از انواع پارچه‌های آن دوره زری لبه بافی زری اطلس زری پشت کلاف زری برجسته گلدار و ختائی را می توان نام برد ضمنا مهمترین بافنده پارچه‌های زری در ایران مردی به نام خواجه غیاث بوده و نمونه‌های پارچه‌ای که به وسیله این شخص هنرمند بافته شده است در موزه آرمیتاژ لنینگراد نگهداری می‌شود در زمان قدیم صنعت ابریشم بافی تا مدتها در انحصار چینی‌ها بود و بر حسب عادت ملل قدیم صنایع ارزنده و زیبایی از ابریشم به وجود آوردند به طوریکه در بازار جهانی برای خود جایی باز کردند تا آنجائی که خود چینی‌ها با وجود دارا بودن مقام اول به وجود آورنده ابریشم در ردیف خواستار و خریداران پارچه‌های ابریشمی ایران در آمده بودند بعد از پارچه‌های ابریشمی پارچه‌های مخمل ایران شهرت جهانی داشت و در شهرهای شوشتر یزد اصفهان کاشان و ری پارچه‌های بافته می شد
در موزه‌های تروپولیتن نیویورک نمونه‌های عالی و بی نظیری از مخملهای ایران وجود دارد که به عقیده باز دید کنندگان این موزه مجموعه‌ای از منسوجات قدیم و مخملهای ایران به شمار می ‌رود از آغاز پیدایش انسان  همواره چگونگی پوشش و نجات او از سرما مطرح بوده است مصریها نزدیک به 5500سال پیش هنرریسندگی و بافندگی پنبه راآموختند و چینیها با پرورش کرم ابریشم در حدود 3600سال پیش مشکلات پوشش خود را حل کردند در سده هفدهم دانشمند انگلیسی به نام رابرت هوک  Robert Hooke  پیشنهاد کرد که می‌توان الیاف را با توجه به شیوه‌ای که کرم ابریشم عمل می‌کند تولید نمود پس از آن   یک  بافنده انگلیسی به  نام  لویزشواب Lois Schwabe توانست الیاف بسیار ظریف شیشه را با عبور شیشه مذاب از منافذ بسیار ریز تهیه نماید  پس از چندی  سایر دانشمندان موفق به استخراج سلولز چوب و در نتیجه تولید الیاف شدند در سده‌های هجده و نوزدهم همراه با انقلاب صنعتی  ریسندگی و بافندگی مبدل به تکنولوژِی تهیه پارچه از الیاف گوناگون طبیعی و مصنوعی شد معمولاً پنبه به شکل عدلهای مخصوص تحویل کارخانجات نساجی می گردد  و در نقاطی که این کارخانه ها نزدیک مزرعه پنبه اند  اغلب از عدلهای فشرده نشده یا به اصطلاح مسطح استفاده می شود  پنبه را در کارخانه پنبه پاک کنی پس از استخراج تخم پنبه عدلبندی می کنند اندازة هر عدل در حدود 48 * 27 * 54 اینچ  یا تقریباً 120 * 70 * 140 سانتیمتر   وزن آن در حدود 500 پوند  یا 230 کیلوگرم   و وزن مخصوص آن تقریباً بین 10 الی 15 پوند در فوت مکعب  160 تا 240 کیلوگرم در متر مکعب  است  در امریکا  برای حمل عدلها به نقاط دور دست  ابعاد عدلهای مسطح معمولی را در ایستگاههای باربری به وسیلة پرسهای قوی تا تقریباً 24 * 28 * 156 اینچ  60 * 70 * 140 سانتیمتر  تقلیل می دهند ؛ وزن مخصوص عدل در این موقع در حدود 25 پوند در فوت مکعب  یا 400 کیلوگرم در متر مکعب  می شود  برای صادر کردن پنبه به خارج  آن را بوسیلة پرسهای قوی در عدلهایی با وزن مخصوص 35 الی 40 پوند در فوت معکب  560 تا 640 کیلوگرم در متر مکعب  بسته بندی می کنند که ابعاد آنها تقریباً با عدلهای استاندارد یکی است و فقط ضخامتشان تقلیل بیشتری می یابد و تقریباً به 15 اینچ  38 سانتیمتر  می رسد اغلب اظهار نظر شده است که الیاف ظریف پنبه وقتی تحت چنین فشار زیادی قرار بگیرد صدمه خواهد دید ؛ در صورتی که این طور نیست  البته اگر چنین فشار عظیمی به لایة نازکی از الیاف وارد می شد آنها را خرد می کرد و صدمه می زد  ولی  هنگامی که تودة پنبه زیاد باشد  یک حالت ارتجاعی بین انبوه الیاف به وجود می آید  و مشاهدات میکروسکوپی نشان می دهند که در بسته بندی با فشار زیاد به الیاف صدمه ای وارد نمی شود مقدار نا خالصی پنبه معمولاً به شرایط آب و هوایی زمان باز بودن غوزة پنبه  و طریق کشت و پنبه چینی بستگی دارد  وجود شن و خاک در پنبه یا ناشی از وزیدن باد به زمین خشک و غبار آلود شدن هوا در موقع باز بودن غوزه است و یا به علت پاشیدن خاک به غوزه های بازی که در قسمت پایین بوته قرار دارند  در حالت اخیر غالباً روی غوزه هایی که با زمین تماس دارند لکه های کثیفی باقی می ماند  پنبة خاک آلود را معمولا از ظاهر تیرة آن می توان تشخیص داد  استفاده از روش پنبه چینی ماشینی که اخیراً معمول شده است باعث می شود که مقدار زیادتری آشغال به صورت برگ و ساقة خشک همراه پنبه وارد ماشین پنبه پاک کنی شود  در موقع پاک کردن پنبه این مواد گیاهی خشک به آسانی خرد شده به ذرات ریز تبدیل می شود این نوع آشغال را به اشکال می توان در مراحل بعدی خارج کرد و در نتیجه ممکن است باعث پایین آمدن مرغوبیت و ارزش محصول نهایی شود 
کارآموزی کارخانه دیبا نخ بافندگی

فهرست مطالب

پیشگفتار
مقدمه
پیدایش بافندگی در ایران
فصل اول
عدل پنبه
مخلوط پنبه
ماشین حلاجی یا ماشین بالش
دستگاه تغذیه
مخروطیهای دستگاه تنظیم خوراک
زننده ها
میله های اجاقی
فصل دوم
دستگاه یونی فلاک ریتر
مخلوط کننده مینی میکس شرکت ریتر
تمیزکننده ERM شرکت ریتر
مفهوم اساسی تغذیه شوت فید
سیستم تک شوتی
ترازو WTC
زننده IM
کاردینگ
فصل سوم
چند لاکنی
چندلاکنی
فصل چهارم
ریسندگی چرخانه ای
نمای کلی از یک واحد چرخانه ای
برتری ماشین های چرخانه ای
فصل پنجم
سالن مقدمات بافندگی
آهار
اهمیت عملیات آهار
انواع الیاف در آهار
مواد افزودنی برای آهار
لوازم و وسایل مربوط به آهار و کنترلها
فصل ششم
بافندگی
انواع ماشینهای بافندگی
ماشینهای بافندگی راپیری
ماشینهای بافندگی ارجت
ماشینهای بافندگی واترجت
مکانیزم تشکیل دهنه کار
انواع دهنه
نوع تشکیل دهنه
چگونگی تشکیل دهنه
انواع دهنه در لحظه دفتین زدن
لحظه تشکیل دهنه
فصل هفتم
تاریخچه شرکت دیبا نخ
وضعیت تولید ریسندگی دیبا نخ
اجرای پروژه بافندگی دیبا نخ
وضعیت ضایعات تولید دیبا نخ
وضعیت مواد اولیه ارسالی به سالن
منابع و ماخذ



دانلود فایل

گزارش کار آزمایشگاه میکروکنترلر


این فایل با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کار آزمایشگاه میکروکنترلر

در جلسه اول به آشنایی IC 89S51 و محیط  برنامه پروگرامر و چگونگی برنامه نویسی و چک کردن IC campile  کردن و write کردن برنامه روی میکرو آشنا شدیم همچنین چگونگی  مدار راه انداز IC تغذیه IC ومدار reset   IC را شناختیم
گزارش کار آزمایشگاه میکروکنترلر

فهرست مطالب

برنامه ای بنویسید که پالس روبه رو را روی P20 ایجاد کند
برنامه بنویسید که پالس زیر را روی P20 ایجاد نماید
نمایش حروف و اعداد روی LCD توسط IC8051
برنامه نمایش ALI روی LCD
مدار سخت افزاری LCD
وصل کردن ADC به میکرو
برنامه ای بنویسید که بتوان دمای محیط را بر روی سون سگمنت نمایش داد


دانلود فایل


گزارش کارآموزی در مدرسه


موضوع : گزارش کارآموزی در مدرسه

توضیح: این فایل به صورت ورد و آماده چاپ می باشد

وظایف خدمتکارمدرسه
حضور در محل خدمت حداقل یک ساعت قبل از شروع کار رسمی مدرسه و خروج از آن پس از پایان ساعتکار اداری و تنظیف کامل اتاق ها و محوطه کار بر اساس تقسیم کار در تمام اوقات مقرر ضمن سال و در تابستان و انجام وظایف دیگر
مراقبت در تمیز نگهداشتن دائمی کلاسها و سالنها و سرویس های بهداشتی و حیاط واحد آموزشی بر اساس تقسیم کار مراقبت در حفظ و نگهداری لوازم و اثاثیه واحد متبوع و دادن گزارشهای مربوط به آن در صورت لزوم
گزارش به موقع به مسئولان مدسه در مورد اماکن و تاسیسات واحد مربوط به شغل که از حیث تعمیرات نیاز فوری به اصلاح یا ترمیم دارند.
مراقبت در حفظ شرایط ایمنی از لحاظ ورود و خروج اشخاص و بازدید و کنترل مواردی که ممکن است به بروز حوادثی منجر شود.
همکاری با اولیاء مدرسه و متصدیان دفتری در کلیه امور مربوط به اداره مدرسه در ارتباط با وظایف مقرر .
رعایت مراتب ادب و اخلاق اسلامی و مراقبت در رفتارمناسب و آبرومندانه در همه فعالیتهای روزانه بخصوص با دانش آموزان و اولیای آنان و احتراز از هرگونه داد و ستد با دانش آموزان.
انجام سایر امور ارجاعی در صورت لزوم
وظایف مدیر ابتدایی
کلیه اقداماتی که در محیط مدرسه انجام می پذیرد زیر نظر مدیر مدرسه خواهدبود. و مدیر مدرسه از نظر حسن اجرای امور پرورشی آموزشی و اداری در مقابل اداره آموزش و پرورش حل مسئولیت تا اداره و وظایف او به شرح زیر می باشد:
نظارت بر حسن اجرای برنامه ها و فعالیت های رسمی و فوق برنامه و مراقبت بر پیشرفت امور آموزشی پرورشی و اداره مدرسه
نظارت بر اجرای مراسم آغازین برگزاری نمازجماعت مراسم ویژه ی ایام الله و مناسبت ها
هدایت و راهنمایی کلیه کارکنان مدرسه در جهت انجام وظایف و حسن اجرای برنامه ها
تشکیل شوراها به ویژه شورای معلمان و گروه های آموزشی پرورشی به صورت ماهانه ،شرکت در جلسات مربوط و ارسال پیشنهادهای ارائه شده به اداره متبوع
تشکیل انجمن اولیاء و مربیان برنامه ریزی و اجرای برنامهها بر طبق اساسنامه و دستورالعمل های صادر شده ازطرف وزرت آموزش و پرورش جلب مشارکت اولیاء دانش آموزان درانجام امورمدرسه و نظارت بر حسن اجرای وظایف مدرهس
تدوین اجرا و ارزیابی برنامه سالانه با مشارکت کارکنان اولیاء و دانش آموزان مدرهس متناسب با ضوابط و مقررات حضور در کلاس درس مشاهده روش کار و تدریس معلمان و ارائه ی مشاوره برای اصلاح روش ها و نظارت بر ثبت روند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دفتر کلاسی
بهره گیری از نظرات صاحب نظران اساتید متعهد و آگاه به مسائل تعلیم و تربیت (دانشگاه ها مراکز علمی و حزوه های علیمه) درجهت ارتقای علمی و تربیتی کارکنان دانش آموزان و اولیای آنان.
شناسایی سطح نگرش دانش و مهارت کلیه کارکنان مدرسه و معرفی افراد نیازمندبه گذراندن دوره های بازآموزی و کارآموی به اداره متبوع.
برنامه ریزی نظاتر و ترغیب کارکنان و دانش آموزن جهت رعایت موازین اسلامی و نظارت بررعایت پوشش اسلامی توسط آنان .
جلب مشارکت سازنده و اثر بخش کارکنان و خانواده ها در حفظ تعمیق و اشاعه حیا ، عفاف و پوشش دانش آموزن .
شرکت فعال در جلسات گردهمایی ها و دوره های آموزشی ، بهره گیری از نتایج آنها برای بهبود امور مدرسه و طرح مهمترین نکات در شورای معلمان.
برنامهریزی و اتخاذ روش ها و تدابیر لازم برای برقراری و ارتقاء سطح ارتباط سالم و موثر بین دانش آموزان و کارکنان مدرسه.
شناسایی دقیق پیشرفت یا افت تحصیلی دانش آموزان و ارائه راهنمایی و مشاوره به اولیاء جهت بهبود روند تحصیلی دانش آموزان .
نظارت بر حسن اجرای امتحانات کتبی،شفاهی ، عملی و نحوه تصحیح اوراق امتحانی دانش آموزان ازسوی معلمان
ابلاغ کتبی نتایجامتحانات و اعلام نظرات معلمین به اولیاء دانش آموزان
تجهیز کارگاه و آزمایشگاه به وسایل آموزشی و کمک آموزشی و امکانات تکمیلی ،نظارت بر چگونگی استفاده از وسایل ثبت فعالیتهای انجام شده از سوی معلمان در دفاتر ذیربط و نحوه ی تاثیر گذاری فعالیت عملی دانش آموزان در نحوه ی ارزشیابی آنان.
تجهیز نمازخانه و کتاب خانه به وسایل و کتب مورد نیاز برنامه ریزی و نظارت بر اقامه باشکوه نماز جماعت و بهره گیری مستمر از کتابخانه توسط دانش آموزان و کارکنان.
برنامه ریزی و فراهم سازی شرایط مناسب برای انجام فعالیت های علمی ،آموزشی ، فرهنگی و تربیتی دانش آموزان از طریق تشکیل گروه ها و انجمن های دانش آموزی مطابق با مقررات
همکاری ،هماهنگی و بهره گیری از ظرفیت های سایر سازمان ها و نهادها بر اساس ضوابط و مقرر ات.
شناسایی دانش آموزان دارای مشکلات خانوادگی ناهنجاری های رفتاری و اخلاقی و برنامه ریزی برای اصلاح و رفع مشکلات آنان
برنامه ریزی برای راهنمایی و مشاوره دانش آموزان و ایجاد محیطی مساعد برای رشد فضایل اخلاقی ،شکوفا شدن استعدادها و پیشگیری از نفوذ آفات فکری و عملی
شناسایی دانش آموزان کم بضاعت و ایجاد زمینه کمک با حفظ شئون و شخصیت آنان
پاسداری و صیانت از کرامت دانش آموزان و اهتمام لازم برای تامین آرامش روحی و روانی لازم در مدرسه
برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های تربیت بدنی از جمله مسابقات و انتخاب و معرفی برترین ها به اداره متبوع و تامین تجهیز فضاها و وسایل ورزشی و بهداشتی مورد نیاز.
اهتمام در خصوص بهداشت فردی ، محیطی و غذایی دانش آموزان و تامین نیازهای تجهیزاتی وامکانات مورد نیاز برای ارتقاء سطح کیفی بهداشتی و سلامت.
فهرست مطالب
وظایف خدمتکارمدرسه    1
وظایف مدیر ابتدایی    2
وظایف امور اداری مدیران    6
معاون آموزشی    10
آموزگار مدرسه    14
آشنایی با محیط فیزیکی مکان کارورزی    18
وضعیت کلی ساختمان:    19
حیاط    19
کلاس های درس:    21
امکانات    22
مشخصات ساختمان    25


دانلود فایل